Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Dodge » układ zapłonowy Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) » moduł zapłonowy Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR)

moduł zapłonowy do DODGE RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR)

wybierz typ samochodu DODGE RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
129.00 zł
 Kup
Napięcie znamionowe [V] 14
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
nr EAN 3165142821702
cena brutto:
59.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ilość podłączonych styków 2
nr EAN 5012759371862
cena brutto:
74.00 zł
 Kup
Cewka zapłonowa 2-elektrodowa
Napięcie [V] 12
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,43
dla numeru OE 46548037
nr EAN 4027816199298
cena brutto:
127.00 zł
 Kup
Sposób montażu przykręcany
Liczba otworów do mocowania 4
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Dwuiskrowa cewka zapłonowa
nr EAN 4082300589023
cena brutto:
92.00 zł
 Kup
Ciężar [kg] 0,941
nr EAN 5902925204592
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063480978
cena brutto:
80.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia M4
nr EAN 5907558559224
cena brutto:
269.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia M4
nr EAN 4010326480253
cena brutto:
91.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,98
Tryb pracy elektryczny
cena brutto:
97.99 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 1,00
Tryb pracy elektryczny
cena brutto:
122.00 zł
 Kup
Układ zapłonowy cewkowy W pełni elektroniczny układ zapłonowy (VZ)
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 3
Ciężar [kg] 0,99
nr EAN 3276422451660
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.