Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fiat » układ zapłonowy Fiat REGATA (138_) » moduł zapłonowy Fiat REGATA (138_)

moduł zapłonowy do FIAT REGATA (138_)

wybierz typ samochodu FIAT REGATA (138_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
102.00 zł
 Kup
Technika połączeń SAE-Kontaktfeder
Technika połączeń Sawtooth+Spark Sprin
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
Cewka zapłonowa łącznie ze złączem do świecy
Ilość połączeń 1
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 4
Długość wraz z wtyczką [cm] 18
nr EAN 4014427081838
cena brutto:
100.00 zł
 Kup
Napięcie znamionowe [V] 14
nr EAN 4047024830349
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759371596
Status produktu: Normalny
nr EAN 8012510021071
cena brutto:
101.00 zł
 Kup
Ciężar [kg] 1,750
nr EAN 4027816232582
Sposób montażu wciśnięty
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Wtykowa cewka zapłonowa
nr EAN 4082300588934
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063790435
cena brutto:
61.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 5907558574333
cena brutto:
67.99 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 5903364337339
Napięcie robocze [V] 12
Układ zapłonowy cewkowy dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
Cewka zapłonowa łącznie ze złączem do świecy
Ilość biegunów 4
nr EAN 4040074571866
cena brutto:
103.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 4010326480420
cena brutto:
85.01 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,30
Tryb pracy elektryczny
Ciężar [kg] 1,750
nr EAN 4044688232588
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.