Technika połączeń | Sawtooth | |
Cewka zapłonowa | bez przewodu zapłonowego | |
Cewka zapłonowa | bez złącza świecy zapłonowej | |
Ilość połączeń | 4 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 6 | |
Wymagana ilość | 1 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elektroniki | |
nr EAN | 4014427107637 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość podłączonych styków | 6 | |
nr EAN | 5012759498644 |
Ilość biegunów | 6 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia złącze zębate | |
nr EAN | 8435050651100 |
Ilość połączeń | 6 | |
Ciężar [kg] | 0,817 | |
dla numeru OE | 55200112 | |
nr EAN | 4054224718858 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Liczba otworów do mocowania | 3 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 6 | |
Cewka zapłonowa | Dwuiskrowa cewka zapłonowa | |
nr EAN | 4082300588569 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu zapłonowego | |
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków | ||
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079387279 |
nr EAN | 8001063940908 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 | |
Ilość biegunów | 6 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem zapłonowym | |
nr EAN | 5902659752505 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia złącze zębate | |
Wymagana ilość | 1 | |
Ilość biegunów | 6 | |
nr EAN | 4040074158975 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 | |
Ilość biegunów | 6 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem zapłonowym | |
nr EAN | 4010326490863 |
Opcja wyposażenia | D.I.S. | |
Ciężar netto [g] | 850 | |
nr EAN | 5902048025012 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,90 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025