Ciężar [kg] | 0,7 |
Ilość połączeń | 2 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883030 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883031 |
nr EAN | 8053379089239 |
Ciężar [kg] | 0,147 |
nr EAN | 4027816171928 |
Sposób montażu | przykręcany |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość biegunów | 7 |
nr EAN | 4082300558524 |
Ograniczenia producenta | OE BOSCH |
Wersja | Hall |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079380041 |
Ilość biegunów | 7 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,76 |
Tryb pracy | elektryczny |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025