Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,380 |
dla numeru OE | MD362913 |
nr EAN | 5050063414745 |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759498651 |
Sposób montażu | przykręcany |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość biegunów | 3 |
Cewka zapłonowa | Wtykowa cewka zapłonowa |
nr EAN | 4082300746433 |
Opcja wyposażenia | SEMI-DIRECT |
Ciężar netto [g] | 695 |
nr EAN | 5902048015730 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,38 |
Tryb pracy | elektryczny |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025