Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bugatti » układ kierowniczy Bugatti » osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza Bugatti

osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza do BUGATTI

wybierz model samochodu BUGATTI:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
nr EAN 5012759226230
Długość [mm] 185
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,049
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 49
dla numeru OE 6 160 070
nr EAN 4027816056218
Długość [mm] 205
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,373
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 60
dla numeru OE 6 869 950 S1
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816213536
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Długość [mm] 185
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 49
Materiał Guma
nr EAN 4047437104488
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
dla numeru OE 6869950
nr EAN 3660872365880
Strona zabudowy z obu stron
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 14
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 50
Wysokość [mm] 182
dla numeru OE 1652651
nr EAN 8430320208589
Długość [mm] 185
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,049
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 49
nr EAN 4044688056214
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Długość [mm] 185
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 49
Materiał Guma
nr EAN 3322938391959
Wyświetlanie od 1 do 8 (z 8 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza

Osłony i uszczelki przekładni kierowniczej


Każdy samochód ma układ kierowniczy. Bez niego kierowanie pojazdem byłoby niemożliwe. Jazda autem z uszkodzonym lub wyeksploatowanym układem kierowniczym jest bardzo niebezpieczne i mogłoby spowodować wypadek. Istnieją różne rodzaje układów kierowniczych. Najpopularniejszym rozwiązaniem w samochodach jest zębatkowa przekładnia kierownicza. Służy ona do sterowania drążkami kierowniczymi. Gdy kierowca skręci kierownicą w prawo, lewy drążek zostanie wsunięty w stronę maglownicy, a prawy odsunięty. Aby układ był sprawny, szczelny i precyzyjny, wszystkie części powinny być sprawne i nie posiadać nadmiernych luzów. Przy każdym demontażu drążków, lub ich końcówek potrzebne jest ustawienie zbieżności. Pozwoli to na proste sterowanie samochodem i prawidłowe zużycie bieżnika. Maglownica jest bardzo wygodnym rozwiązaniem, ponieważ nawet bez pompy wspomagania niepotrzebne jest użycie większej siły.

Gdy samochód jest wyposażony w sprawne wspomaganie kierownicy (elektryczne lub hydrauliczne), skręcenie kołami jest możliwe praktycznie bez użycia siły. Układ kierowniczy zbudowany jest z kierownicy, kolumny kierowniczej, która steruje wałem z przegubem krzyżakowym (umożliwia to zmianę ustawienia kierownicy). Przekładnia kierownicza z obu stron posiada osłony i uszczelki. Osłony chronią cały mechanizm przed czynnikami zewnętrznymi. Do przekładni zamontowany jest zębnik wspomagania wraz z silnikiem, kolumna kierownicza z czujnikami położenia i momentu obrotowego kierownicy. Z dwóch stron maglownicy przytwierdzone są drążki kierownicze, a do nich końcówki. Końcówki drążka są przykręcone do zwrotnic sterującymi kołami. Kierownica sprawnego układu kierowniczego po skręcie powinna wracać na swoje miejsce. Podczas jazdy po nierównościach kierownica nie powinna zmieniać swojego położenia, a drgania nie mogą być odczuwalne na kole kierowniczym. W przypadku usterki przekładnia może zostać zregenerowana. W gorszym przypadku potrzebna jest wymiana.