Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Subaru » napęd koła, przeguby Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) » półoś napędowa Subaru LIBERO Autobus (E10, E12)

półoś napędowa do SUBARU LIBERO Autobus (E10, E12)

wybierz typ samochodu SUBARU LIBERO Autobus (E10, E12):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Grubość [mm] 10,0
Średnica wewnętrzna [mm] 28,0
średnica zewnętrzna [mm] 65,0
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Strona zabudowy z tyłu
Ciężar [kg] 0,03
nr EAN 4027816314998
cena brutto:
757.00 zł
 Kup
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 42
Długość [mm] 467
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 76,50
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 88,00
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 123,0
Wymiar gwintu M16x1,5
otwór Ø [mm] 10,50
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 104,00
nr EAN 4019064150084
cena brutto:
238.01 zł
 Kup
Średnica 2 [mm] 86
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 76,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 42
Długość [mm] 465
cena brutto:
330.00 zł
 Kup
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 76,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 42
Wymiar gwintu M16X1,5
Długość [mm] 464
cena brutto:
239.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Średnica 2 [mm] 86
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 76,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 42
Długość [mm] 465
nr EAN 5903364341367
cena brutto:
243.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 468
otwór Ø [mm] 10,5
Wymiar gwintu M16x1.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 42
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 76,5
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 104
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 88
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 90
nr EAN 5903364354282
cena brutto:
757.00 zł
 Kup
Długość [mm] 468
otwór Ø [mm] 10,5
Wymiar gwintu M16x1.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 42
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 76,5
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 104
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 88
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 90
nr EAN 7316575534462
cena brutto:
763.01 zł
 Kup
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 42
Długość [mm] 467
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 76,50
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 88,00
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 123,0
Wymiar gwintu M16x1,5
otwór Ø [mm] 10,50
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 104,00
nr EAN 4019064046530
cena brutto:
1,251.00 zł
 Kup
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 42
Długość [mm] 465
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 76,5
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 85,2
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 84
Wymiar gwintu M16x1,5
otwór Ø [mm] 10,5
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 104
nr EAN 4019064360568
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
półoś napędowa

Półoś samochodowa - napędowa

 

półoś kompletna w e-autoparts.plPółoś samochodowa jest elementem zespołu przekazania napędu współczesnego samochodu. Wraz z przegubem napędowym, który jest jej składnikiem, przekazuje moment obrotowy ze skrzyni biegów na piastę koła. Półosie mogą zasilać przednią lub tylna oś pojazdu, lub też obie w przypadku aut z napędem 4x4. Obecnie najbardziej popularne ze względu na koszty jest napędzanie przedniej osi samochodu. Jest ono także praktyczniejsze ze względu na korzystniejszą konstrukcję płyty podwoziowej - brak tunelu na wał napędowy. Przedni napęd poprawia także walory trakcyjne pojazdu, który nie ma skłonności wpadania w boczny poślizg przy gwałtownym dodaniu gazu, zwłaszcza na śliskiej nawierzchni.

Półosie napędowe znanych producentów dostępne w naszym sklepie!

 

półoś napędowa, samochodowaSklep e-autoparts.pl posiada w swojej ofercie półosie uznanych światowych producentów jak Lobro, Spidan, Skf oraz zamienniki dostępne dla mniej wymagających Klientów: półosie GSP, Metelli, Kamoka.

Najwcześniejszymi wersjami półośi były półosie napędowe odciążone, które nie przenoszą żadnych momentów zginających i przenoszą tylko moment obrotowy. Ich bardziej rozwiniętymi następcami są półosie częściowo odciążone, przenoszące oprócz momentu obrotowego, także część sił zginających. Najbardziej wszechstronne są półosie samochodowe nieodciążone, które przenoszą oprócz momentu obrotowego również momenty zginające poziome i pionowe. Półosie nieodciążone wyposażone są zazwyczaj w dwa przeguby napędowe - zewnętrzny i wewnętrzny. Nieraz spotyka się rozwiązania, w których przegub wewnętrzny jest zintegrowany ze skrzynią biegów (np, Fiat Seicento 1,1 MPI) i wówczas półoś składa się tylko z przegubu zewnętrznego i samego drążka półosi.

półoś Lobro półoś Spidan
półoś SKF półoś Metelli
półoś Kamoka półoś GSP
półoś General Ricambi półoś Maxgear