Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » sprzęgło Volkswagen TRANSPORTER T5 Platforma / podwozie (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ » sterowanie sprzęgłem Volkswagen TRANSPORTER T5 Platforma / podwozie (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ » siłownik sprzęgła Volkswagen TRANSPORTER T5 Platforma / podwozie (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ

siłownik sprzęgła do VOLKSWAGEN TRANSPORTER T5 Platforma / podwozie (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN TRANSPORTER T5 Platforma / podwozie (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
121.00 zł
 Kup
otwór Ø [mm] 19,05
Wymiar gwintu 12 x 1,25
Materiał Aluminium
System hamulcowy FTE
Rozstaw śrub mocujących [mm] 65,2
nr EAN 8432509652909
cena brutto:
132.00 zł
 Kup
otwór Ø [mm] 19
nr EAN 5012759977781
Ciężar [kg] 0,130
nr EAN 4027816363606
cena brutto:
95.01 zł
 Kup
Wymiar gwintu 13
Materiał Aluminium
System hamulcowy FTE
otwór Ø [mm] 19,05
Wymiar gwintu 12 x 9
Rozstaw śrub mocujących [mm] 65,2
nr EAN 8032928099165
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 6283 600 571
nr EAN 4013872789887
Status produktu: Normalny
nr EAN 4013872887903
Strona zabudowy przy dźwigni wysprzęglika
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
cena brutto:
126.00 zł
 Kup
Średnica [mm] 19
Materiał Aluminium
nr EAN 3322938146955
Materiał Tworzywo sztuczne
dla numeru artykułu KN19027.4.3
Ciężar [kg] 0,19
ŚRUBA ŁAPY SPRZĘGŁA VAG
dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 02A141777B
Numer dostawcy: 31411674316
ŚRUBA ŁAPY SPRZĘGŁA VAG
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 02A141777B
Numer dostawcy: 02A141777B
Kod GTU: GTU_07
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
siłownik sprzęgła

Siłownik sprzęgła


Siłownik sprzęgła to jedna z części, których zadaniem jest sterowanie hydraulicznym układem sprzęgła. Ciśnienie płynu hydraulicznego (generowane przez kierowcę wciskającego pedał sprzęgła) oddziałuje na łożysko oporowe. Ono z kolei wywiera nacisk na docisk sprzęgła. W efekcie napęd zostaje rozdzielony. Rozwiązaniem najtrwalszym jest wysprzęglik centralny.

Czynniki, które wskazują na zużycie lub awarię tego elementu to twarde, lub wpadające sprzęgło (pedał nie odbija od podłogi). Zdarza się również, że wciśnięcie pedału nie powoduje rozłączenia napędu. To już poważna usterka. Gdy to nastąpi, nie jest możliwe ruszenie, ani zmiana biegów. Jeśli samochód został pozostawiony na biegu, nie można nawet uruchomić silnika, by pracował na biegu jałowym.

Obserwacja objawów nie daje jednak pewności co do tego, który element układu hydraulicznego uległ awarii. Usterka może dotyczyć zarówno siłownika sprzęgła, jak i pompy lub nawet przewodów. Wyjątkiem jest zaobserwowanie pod pedałem sprzęgła wycieku płynu. To niezmiennie świadczy o uszkodzeniu pompy.

Jeśli zajdzie konieczność wymiany siłownika sprzęgła, trzeba pamiętać o tym, by po jej dokonaniu i podłączeniu hydrauliki odpowietrzyć cały układ.