Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Alfa Romeo » system tworzenia mieszanki paliwowej Alfa Romeo 33 Sportwagon (907_) » tworzenie mieszanki Alfa Romeo 33 Sportwagon (907_) » sonda Alfa Romeo 33 Sportwagon (907_)

sonda do ALFA ROMEO 33 Sportwagon (907_)

wybierz typ samochodu ALFA ROMEO 33 Sportwagon (907_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
370.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 5
Długość całkowita [mm] 630
nr EAN 4047025884440
nr EAN 4047026449303
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
nr EAN 4047026453362
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu dolotowego
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759981252
Długość czujnika pomiarowego [mm] 23,3
nr EAN 8012510026519
Ciśnienie od [kPa] 12,9
ciśnienie do [kPa] 316,5
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510035849
Długość [mm] 55,5
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,021
dla numeru OE 1920.QN
nr EAN 4027816312406
Rodzaj oporu czujnik gorącej warstwy masy powietrza
Ilość połączeń 4
Ciężar [kg] 0,043
dla numeru OE 1 480 570
nr EAN 4054224059098
Ilość połączeń 4
Ciężar [kg] 0,020
dla numeru OE 1 796 446
nr EAN 4054224060216
Ilość połączeń 3
Odpowiada części oryginalnej w kolorze szary
Oznaczenie koloru czarny
nr EAN 4082300243604
cena brutto:
34.00 zł
 Kup
Sposób montażu wciśnięty
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 2
Średnica 1 [mm] 25,4
Odpowiada części oryginalnej w kolorze zielony
Rodzaj korpusu obudowa z tworzywa sztucznego
Długość 1 [mm] 53
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300289923
Sposób montażu przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu dolotowego
Ilość połączeń 4
nr EAN 4082300311396
Sposób montażu przykręcany
Ilość biegunów 3
nr EAN 4082300803174
Ilość połączeń 2
Kolor zielony
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 5907558548228
nr EAN 5902659785480
Kształt prosty
Ilość biegunów 2
Kolor wtyczki szary
Długość przewodu [mm] 680
Długość całkowita [mm] 780
Układ wydechowy dla filtra cząstek stałych
dla numeru OE AV61 12B591 BA
cena brutto:
395.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 5
Długość [mm] 600
nr EAN 4010326956857
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny SI 0100
nr EAN 4028977605932
Długość [mm] 55,5
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,021
nr EAN 4044688312402
Ilość połączeń 4
Ciężar [kg] 0,020
nr EAN 4054228060212
Wyświetlanie od 1 do 22 (z 22 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.