Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165144056454 |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość całkowita [mm] | 620 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | |
nr EAN | 4047024181564 |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 450 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | |
nr EAN | 4047024166394 |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość całkowita [mm] | 550 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | |
nr EAN | 4047024654341 |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość całkowita [mm] | 950 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | |
nr EAN | 4047025017961 |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość całkowita [mm] | 1100 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | |
nr EAN | 4047025193351 |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość całkowita [mm] | 550 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | |
nr EAN | 4047025193368 |
nr EAN | 3165143985274 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza | |
nr EAN | 4047024741591 |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 325 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | |
nr EAN | 4047025240284 |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759500439 |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 5012759979396 |
nr EAN | 5012759544259 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Długość przewodu [mm] | 680 | |
Kolor | czarny | |
nr EAN | 5012759545553 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Długość [mm] | 550 | |
Kolor | czarny | |
nr EAN | 5012759545591 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 750 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 93 | |
nr EAN | 8717613029701 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28,3 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379058303 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379340835 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
nr EAN | 8012510080580 |
nr EAN | 8012510006955 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 27,9 | |
nr EAN | 8012510035504 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | czarny | |
nr EAN | 8435050619025 |
Ilość biegunów | 3 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 8435050626566 |
Ilość biegunów | 4 | |
Kolor obudowy | czarny | |
nr EAN | 8435050648711 |
Długość [mm] | 28,2 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Strona zabudowy | Strona wylotowa | |
Strona zabudowy | Strona doprowadzająca | |
Ciężar [kg] | 0,027 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4027816237990 |
Długość [mm] | 49 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,030 | |
dla numeru OE | 13 62 7 633 958 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816343820 |
Sposób montażu | wciśnięty | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300306248 |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Ilość biegunów | 3 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300323542 |
Ilość połączeń | 2 | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300547184 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | |
Ilość biegunów | 6 | |
Długość przewodu [mm] | 600 | |
nr EAN | 4082300652185 |
Numer seryjny | K8802600 | |
nr EAN | 5901159195386 |
Długość [mm] | 48,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Ciężar [kg] | 0,030 | |
nr EAN | 5907558581072 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5907558570892 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 27,9 | |
nr EAN | 5902659783684 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 | |
dla numeru OE | 13 62 7 525 014 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | |
Ilość przewodów | 5 | |
Długość przewodu [mm] | 570 | |
dla numeru OE | 7 569 930 | |
Jakość | EQUIVALENT |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 | |
dla numeru OE | 13 62 7 546 660 | |
Jakość | EQUIVALENT |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Ilość biegunów | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 450 | |
Jakość | EQUIVALENT | |
dla numeru artykułu | 81633E |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Punkt włączania [°C] | 150 | |
Punkt włączania [°C] | -40 | |
Wymiar gwintu | M12 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Kolor | czarny | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4040074397565 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074279250 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 | |
Długość przewodu [mm] | 720 | |
Ilość biegunów | 6 | |
Strona zabudowy | przed katalizatorem | |
nr EAN | 4040074309995 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 | |
Długość przewodu [mm] | 720 | |
Ilość biegunów | 6 | |
nr EAN | 4040074310014 |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 | |
Długość przewodu [mm] | 460 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Strona zabudowy | za katalizatorem | |
nr EAN | 4040074310090 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
nr EAN | 4010326811491 |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość [mm] | 700 | |
nr EAN | 4010326957939 |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość [mm] | 600 | |
nr EAN | 4010326977395 |
Ciężar netto [g] | 14 | |
nr EAN | 5902048093059 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048081933 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048081940 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024