nr EAN | 4047024934481 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
nr EAN | 8012510080542 |
nr EAN | 3165143096253 |
nr EAN | 4047024934481 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
Ilość podłączonych styków | 5 |
nr EAN | 5012759379790 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
Ilość podłączonych styków | 5 |
nr EAN | 5012759523377 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
Ilość podłączonych styków | 5 |
nr EAN | 5012759523308 |
Ilość podłączonych styków | 4 |
nr EAN | 5012759514566 |
Ilość podłączonych styków | 4 |
nr EAN | 5012759514658 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8053379061228 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8053379923588 |
nr EAN | 8012510009390 |
Temperatura ostrzegawcza [°c] | 100 |
nr EAN | 8012510065167 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
Ciśnienie od [kPa] | 11 |
ciśnienie do [kPa] | 254 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 8012510013311 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
nr EAN | 8012510080542 |
Ilość biegunów | 4 |
Kolor obudowy | czarny |
Średnica zabudowy [mm] | 20 |
nr EAN | 8435050604366 |
Ilość biegunów | 4 |
Kolor obudowy | zielony |
Średnica zabudowy [mm] | 20 |
nr EAN | 8435050617632 |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | czarny |
nr EAN | 8435050622896 |
Ilość połączeń | 4 |
Ciężar [kg] | 0,026 |
dla numeru OE | 03G 906 051 D |
nr EAN | 4054224060230 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 4082300619317 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079389501 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079389754 |
nr EAN | 4044079089753 |
dla numeru artykułu | 558054 |
Ilość połączeń | 5 |
nr EAN | 5901779828053 |
Numer seryjny | K1840010 |
nr EAN | 5901159078153 |
Tryb pracy | elektryczny |
nr EAN | 8001063501796 |
Tryb pracy | elektryczny |
nr EAN | 8001063508221 |
Tryb pracy | elektryczny |
nr EAN | 8001063507958 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Napięcie [V] | 12 |
Oznaczenie koloru | niebieski |
nr EAN | 8001063904689 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Napięcie [V] | 12 |
Oznaczenie koloru | czarny |
nr EAN | 8001063776804 |
nr EAN | 5907558576757 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | niebieski |
Ciężar [kg] | 0,015 |
nr EAN | 5907558548181 |
średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
Ilość połączeń | 4 |
Kolor | czarny |
Oznaczenie koloru | niebieski |
Ciężar [kg] | 0,023 |
nr EAN | 5907558548198 |
Ilość biegunów | 4 |
Kolor wtyczki | czarny |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Średnica obudowy [mm] | 20 |
średnica zewnętrzna [mm] | 25,5 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 8,5 |
nr EAN | 5907558548501 |
Sposób montażu | przykręcany |
nr EAN | 5907558580686 |
nr EAN | 5907558566680 |
nr EAN | 5907558566956 |
nr EAN | 5907558572704 |
nr EAN | 5903364310707 |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Kolor | czarny |
Sposób montażu | wciskany |
dla numeru OE | 028 906 081 |
dla numeru OE | 95VW 12A697 DA |
Ilość biegunów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
Ciśnienie od [kPa] | 20 |
ciśnienie do [kPa] | 254 |
Jakość | EQUIVALENT |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Punkt włączania [°C] | -40 |
Punkt włączania [°C] | 150 |
Wymiar gwintu | -- |
Rozmiar klucza | -- |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
Kolor | zielony |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 4040074335406 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Punkt włączania [°C] | -40 |
Punkt włączania [°C] | 150 |
Średnica [mm] | 20 |
Wymiar gwintu | -- |
Rozmiar klucza | -- |
Kolor | niebieski |
Kolor | czarny |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 4040074345382 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Punkt włączania [°C] | -40 |
Punkt włączania [°C] | 120 |
Średnica [mm] | 20 |
Wymiar gwintu | -- |
Rozmiar klucza | -- |
Kolor | niebieski |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4040074377741 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Punkt włączania [°C] | 88 |
Punkt włączania [°C] | 93 |
Wymiar gwintu | -- |
Rozmiar klucza | -- |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Kolor | niebieski |
Kolor | biały |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 4040074458105 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Punkt włączania [°C] | 95 |
Punkt włączania [°C] | 100 |
Wymiar gwintu | -- |
Rozmiar klucza | -- |
Kolor | niebieski |
Kolor | czarny |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 4040074450185 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Punkt włączania [°C] | -40 |
Punkt włączania [°C] | 150 |
Średnica [mm] | 20 |
Wymiar gwintu | -- |
Rozmiar klucza | -- |
Kolor | czarny |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4040074345405 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Kolor | czarny |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4040074295717 |
Rodzaj korpusu | bez obudowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
nr EAN | 4010326916097 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025