Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bmw » system tworzenia mieszanki paliwowej Bmw 4 kabriolet (F33, F83) » tworzenie mieszanki Bmw 4 kabriolet (F33, F83) » sonda Bmw 4 kabriolet (F33, F83)

sonda do BMW 4 kabriolet (F33, F83)

wybierz typ samochodu BMW 4 kabriolet (F33, F83):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
328.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 5
Długość całkowita [mm] 492
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 250000
nr EAN 4047025002127
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
nr EAN 4047025095204
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Strona wysokiego ciśnienia
System tworzenia mieszanki paliwowej Wtrysk bezpośredni
nr EAN 4047025511384
Ilość połączeń 3
nr EAN 5012759979396
Status produktu: Normalny
nr EAN 5012759988190
Status produktu: Normalny
nr EAN 5012759544280
Liczba otworów do mocowania 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4041248736715
Głębokość zabudowy [mm] 28
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379340835
Długość czujnika pomiarowego [mm] 27,9
nr EAN 8012510035504
cena brutto:
240.99 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Od ciśnienia [Pa] 40000
Do ciśnienia [Pa] 200000
Napięcie znamionowe [V] 5
nr EAN 4082300323610
Liczba otworów do mocowania 1
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 3
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Ilość biegunów 3
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
nr EAN 4082300323542
cena brutto:
123.00 zł
 Kup
Sposób montażu przykręcany
Ilość biegunów 4
nr EAN 4082300802771
Długość [mm] 48,5
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 22
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Strona zabudowy Głowica silnika
Ciężar [kg] 0,030
nr EAN 5907558581072
cena brutto:
74.00 zł
 Kup
Długość czujnika pomiarowego [mm] 27,9
nr EAN 5902659783684
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Liczba otworów do mocowania 1
Głębokość zabudowy [mm] 28
dla numeru OE 13 62 7 525 014
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez pierścienia uszczelniającego
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074279250
cena brutto:
149.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
nr EAN 4010326811491
Ciężar netto [g] 14
nr EAN 5902048093059
Status produktu: Normalny
Status produktu: Normalny
dla numeru OE 13 62 7 599 042
Wyświetlanie od 1 do 21 (z 21 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.