nr EAN | 4251475107190 |
Liczba przewodów | 5 |
Długość całkowita [mm] | 750 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
nr EAN | 4047024377004 |
nr EAN | 4047024439009 |
nr EAN | 4047024506435 |
nr EAN | 4047023068866 |
nr EAN | 4047026511352 |
Ilość podłączonych styków | 4 |
nr EAN | 5012759514559 |
nr EAN | 5012759976104 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
Ilość podłączonych styków | 5 |
nr EAN | 5012759981368 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759540459 |
Kolor | niebieski |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 5012759557600 |
nr EAN | 5012759557655 |
nr EAN | 5012759557709 |
nr EAN | 5012759557754 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8053379056200 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379058549 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379340934 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379340989 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379340996 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
Ciężar [kg] | 0,016 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379563098 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379551262 |
Długość przewodu [mm] | 340 |
Głębokość zabudowy [mm] | 40 |
Gwintowana złączka | M14x1.5 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379127610 |
Ilość biegunów | 3 |
Kolor obudowy | czarny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
nr EAN | 8435050634257 |
Ilość biegunów | 4 |
Od ciśnienia [Pa] | 20000 |
Do ciśnienia [Pa] | 115000 |
nr EAN | 8435050637258 |
Do ciśnienia [Pa] | 94000 |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 8435050638040 |
Długość [mm] | 800 |
Opcja wyposażenia | Con/With Kit 77030 |
Ilość biegunów | 6 |
Kolor wtyczki | czarny |
nr EAN | 8435050639917 |
Wymiar gwintu | M 12x1.5 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | brązowy |
nr EAN | 8435050644713 |
Od ciśnienia [Pa] | 50000 |
Do ciśnienia [Pa] | 150000 |
nr EAN | 8435050652015 |
Ilość połączeń | 4 |
Ciężar [kg] | 0,025 |
dla numeru OE | 038 906 051 C |
nr EAN | 4027816361169 |
Ilość połączeń | 3 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Ciężar [kg] | 0,03 |
dla numeru OE | 059 906 051 A |
nr EAN | 4027816407676 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,07 |
dla numeru OE | 059 906 088 A |
nr EAN | 4027816488385 |
Ilość połączeń | 2 |
Strona zabudowy | za turbosprężarką spalinową |
Ciężar [kg] | 0,07 |
dla numeru OE | 059 906 088 K |
nr EAN | 4027816492771 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,07 |
dla numeru OE | 059 906 088 P |
nr EAN | 4027816492825 |
Ilość połączeń | 2 |
Strona zabudowy | za filtrem cząstek stałych |
dla numeru OE | 059 906 088 AT |
nr EAN | 4027816493013 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 17 |
Ilość połączeń | 2 |
Strona zabudowy | za filtrem cząstek stałych |
Długość przewodu [mm] | 170 |
Ciężar [kg] | 0,048 |
dla numeru OE | 059 906 088 Q |
nr EAN | 4054224091937 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,0437 |
dla numeru OE | 059 130 758 K |
nr EAN | 4054224712542 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,044 |
dla numeru OE | 059 130 758 E |
nr EAN | 4054224712573 |
Ilość biegunów | 4 |
Sposób montażu | przykręcany |
nr EAN | 4082300275148 |
Ilość biegunów | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Sposób montażu | zaciśnięty |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy |
Rodzaj korpusu | bez obudowy |
nr EAN | 4082300619911 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Ilość połączeń | 6 |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
nr EAN | 4082300646801 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
Ilość biegunów | 6 |
Długość przewodu [mm] | 800 |
nr EAN | 4082300652161 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Ilość połączeń | 6 |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
nr EAN | 4082300652970 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300688764 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 310 |
nr EAN | 4082300709292 |
Sposób montażu | przykręcany |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300714203 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 500 |
nr EAN | 4082300759952 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 130 |
nr EAN | 4082300760637 |
Sposób montażu | Nasadka rurowa |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
Ilość połączeń | 5 |
nr EAN | 4082300777215 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 290 |
nr EAN | 4082300807479 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025