nr EAN | 4251475107183 |
nr EAN | 4251475115263 |
nr EAN | 4251475118592 |
Liczba przewodów | 5 |
Długość całkowita [mm] | 750 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
nr EAN | 4047024377004 |
nr EAN | 4047024439009 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
nr EAN | 4047024438996 |
nr EAN | 4047024400955 |
nr EAN | 4047024379008 |
nr EAN | 4047023068989 |
Ilość podłączonych styków | 4 |
nr EAN | 5012759514733 |
nr EAN | 5012759976081 |
Długość przewodu [mm] | 570 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 5012759975138 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
Ilość podłączonych styków | 4 |
nr EAN | 5012759981092 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759540459 |
Długość przewodu [mm] | 600 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 5012759989180 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379060771 |
Głębokość zabudowy [mm] | 19,5 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379158850 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8053379562381 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8053379913664 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379550258 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379913985 |
Długość przewodu [mm] | 640 |
Głębokość zabudowy [mm] | 40 |
Gwintowana złączka | M14x1,5 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379127917 |
Długość przewodu [mm] | 615 |
Głębokość zabudowy [mm] | 5 |
Gwintowana złączka | M14x1,5 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379128051 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379327218 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379537600 |
nr EAN | 8012510080641 |
Ciśnienie od [kPa] | 10 |
ciśnienie do [kPa] | 117 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,405 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 8012510008126 |
Ciśnienie od [kPa] | 11 |
ciśnienie do [kPa] | 307 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 8012510026762 |
Długość przewodu [mm] | 320 |
nr EAN | 8012510026748 |
Długość [mm] | 110 |
Dolot - Ø [mm] | 80 |
Wylot - Ø [mm] | 80 |
nr EAN | 8012510034460 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 8012510040447 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 17 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
nr EAN | 8012510035979 |
Ilość biegunów | 4 |
Od ciśnienia [Pa] | 10000 |
Do ciśnienia [Pa] | 117000 |
nr EAN | 8435050634790 |
Ilość biegunów | 4 |
Od ciśnienia [Pa] | 10000 |
Do ciśnienia [Pa] | 117000 |
nr EAN | 8435050634806 |
Od ciśnienia [Pa] | -14000 |
Do ciśnienia [Pa] | 100000 |
Ilość biegunów | 3 |
Sposób montażu | przykręcany |
nr EAN | 8435050639399 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Ilość biegunów | 3 |
Kolor obudowy | szary |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Długość [mm] | 350 |
nr EAN | 8435050636343 |
Długość [mm] | 800 |
Opcja wyposażenia | Con/With Kit 77030 |
Ilość biegunów | 6 |
Kolor wtyczki | czarny |
nr EAN | 8435050639917 |
Długość [mm] | 350 |
Ilość połączeń | 3 |
Długość przewodu [mm] | 270 |
Ciężar [kg] | 0,05 |
dla numeru OE | 03L 957 147 |
nr EAN | 4027816398691 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 17 |
Ilość połączeń | 2 |
Strona zabudowy | przed turbosprężarką |
Długość przewodu [mm] | 536 |
Ciężar [kg] | 0,07 |
dla numeru OE | 03L 906 088 FC |
nr EAN | 4054224008492 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Ilość połączeń | 2 |
Strona zabudowy | przed turbosprężarką |
Długość przewodu [mm] | 550 |
Ciężar [kg] | 0,057 |
nr EAN | 4054224090466 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Ilość połączeń | 2 |
Strona zabudowy | za filtrem cząstek stałych |
Długość przewodu [mm] | 600 |
Ciężar [kg] | 0,044 |
dla numeru OE | 03L 906 088 HH |
nr EAN | 4054224090701 |
Sposób montażu | wciśnięty |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Kolor | czarny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300290851 |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Ilość połączeń | 3 |
Kolor obudowy | czarny |
Długość przewodu [mm] | 330 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Układ wtryskowy | Wtrysk bezpośredni Common-Rail |
dla numeru OE | 03L 957 147 |
nr EAN | 4082300452426 |
Sposób montażu | Nasadka rurowa |
Ilość połączeń | 4 |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 80 |
nr EAN | 4082300587135 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
Ilość biegunów | 6 |
Długość przewodu [mm] | 800 |
nr EAN | 4082300652161 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Ilość połączeń | 6 |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
nr EAN | 4082300651386 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 550 |
nr EAN | 4082300758061 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 580 |
nr EAN | 4082300774696 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 595 |
nr EAN | 4082300774634 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 4082300802931 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025