nr EAN | 4251475107190 |
Ilość podłączonych styków | 4 |
nr EAN | 5012759514559 |
nr EAN | 5012759976104 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
Ilość podłączonych styków | 5 |
nr EAN | 5012759981368 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759540459 |
Kolor | niebieski |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 5012759557600 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379058549 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379340996 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379551262 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379154272 |
nr EAN | 8012510080641 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
nr EAN | 8012510026625 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
nr EAN | 8012510035252 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 8012510041079 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 17 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
nr EAN | 8012510035979 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | szary |
nr EAN | 8435050617694 |
Ilość biegunów | 4 |
Od ciśnienia [Pa] | 10000 |
Do ciśnienia [Pa] | 117000 |
nr EAN | 8435050634790 |
Wymiar gwintu | M 12x1.5 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | brązowy |
nr EAN | 8435050644713 |
Ilość połączeń | 4 |
Ciężar [kg] | 0,025 |
dla numeru OE | 038 906 051 C |
nr EAN | 4027816361169 |
Długość [mm] | 40 |
Szerokość [mm] | 43,0 |
Grubość [mm] | 18,0 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,011 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
dla numeru OE | 07L 905 163 C |
nr EAN | 4027816437789 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,07 |
dla numeru OE | 059 906 088 A |
nr EAN | 4027816488385 |
Ilość biegunów | 4 |
Sposób montażu | przykręcany |
nr EAN | 4082300275148 |
Sposób montażu | wciśnięty |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Kolor | czarny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300290851 |
Ilość biegunów | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Sposób montażu | zaciśnięty |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy |
Rodzaj korpusu | bez obudowy |
nr EAN | 4082300619911 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Ilość połączeń | 6 |
Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
nr EAN | 4082300646795 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
Ilość biegunów | 6 |
Długość przewodu [mm] | 800 |
nr EAN | 4082300652161 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 450 |
nr EAN | 4082300709346 |
Sposób montażu | Nasadka rurowa |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
Ilość połączeń | 5 |
nr EAN | 4082300777215 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 290 |
nr EAN | 4082300807479 |
Ilość biegunów | 2 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079355193 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Długość [mm] | 400 |
nr EAN | 8001063956558 |
nr EAN | 8050947002362 |
nr EAN | 5902659752857 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
nr EAN | 5902659783738 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,01 |
nr EAN | 5903766317205 |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Kolor wtyczki | ciemnoszary |
Średnica mocowania [mm] | 25 |
Średnica obudowy [mm] | 20 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
dla numeru OE | 06A 919 501 A |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 330 |
nr EAN | 4040074212189 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 4040074247983 |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 20,0 |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 300,0 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
nr EAN | 4010326959124 |
Liczba przewodów | 5 |
Długość [mm] | 800 |
nr EAN | 4010326903929 |
Ciężar netto [g] | 30 |
nr EAN | 5902048092946 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Ilość połączeń | 6 |
Ciężar netto [g] | 150 |
nr EAN | 5902048081926 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Techniczny numer informacyjny | SI 0098 |
nr EAN | 4028977697609 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość połączeń | 2 |
Długość przewodu [mm] | 405 |
Wymiar gwintu | M14 x 1,5 mm |
nr EAN | 4028977895333 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość połączeń | 2 |
Długość przewodu [mm] | 1310 |
Wymiar gwintu | M14 x 1,5 mm |
nr EAN | 4028977912153 |
Techniczny numer informacyjny | PI 2028 |
nr EAN | 4028977940842 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,03 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,08 |
Tryb pracy | elektryczny |
Długość przewodu [mm] | 285 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Tryb pracy | elektryczny |
Długość przewodu [mm] | 390 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025