Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » system tworzenia mieszanki paliwowej Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) » tworzenie mieszanki Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) » sonda Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_)

sonda do RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_)

wybierz typ samochodu RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Liczba przewodów 3
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 3165143342299
cena brutto:
142.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda palcowa
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 5012759387603
Ilość podłączonych styków 2
Kolor czarny
Wymiar gwintu M22*1.5
Rozmiar klucza 29MM
nr EAN 5012759989678
Jakość OE
Wymiar gwintu M18x1.5
Długość przewodu [mm] 750
Ilość biegunów 3
Masa [g] 95
nr EAN 8717613018378
Jakość OE
Wymiar gwintu M18x1.5
Długość przewodu [mm] 375
Ilość biegunów 3
Masa [g] 91
nr EAN 8717613027431
Jakość OE
Wymiar gwintu M18x1.5
Długość przewodu [mm] 183
Ilość biegunów 3
Masa [g] 84
nr EAN 8717613027448
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,052
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379053087
Wymiar gwintu M14x1,25
Rozmiar klucza 24
Temperatura ostrzegawcza [°c] 120
nr EAN 8012510041659
Ciśnienie od [kPa] 15
ciśnienie do [kPa] 102
Napięcie wyjściowe od [V] 0,261
Napięcie wyjściowe do [V] 4,958
nr EAN 8012510076309
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510069233
Wymiar gwintu M12x1,25
Rozmiar klucza 24
Specyfikacja 18
nr EAN 8012510024676
cena brutto:
122.00 zł
 Kup
Od ciśnienia [Pa] 20000
Do ciśnienia [Pa] 100000
Napięcie znamionowe [V] 5
Ilość biegunów 3
nr EAN 4082300275117
Ilość połączeń 2
Moment dokręcenia [Nm] 22
Rozmiar klucza 24
Wymiar gwintu M12 x 1,25
Rodzaj czujnika czujnik piezoelektryczny
nr EAN 4082300407884
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063960739
Opór [Ohm] 4,5
Ilość przewodów 3
Długość [mm] 375
Liczba przewodów 3
Długość przewodu [mm] 375
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 8001063903675
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063862378
cena brutto:
11.00 zł
 Kup
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
nr EAN 5907558548105
cena brutto:
93.00 zł
 Kup
Sonda lambda Gwint uprzednio nasmarowany
Liczba przewodów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez wtyczki
nr EAN 5907558577907
Ilość biegunów 2
Kolor wtyczki biały
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Gwint zewn. [mm] M 12x1,5
Rozmiar klucza 21
dla numeru OE 77 00 869 343
dla numeru OE 3345511
dla numeru OE 4401810
cena brutto:
43.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ciśnienie od [kPa] 15
ciśnienie do [kPa] 100
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Wymiar gwintu M12x1,25
Rozmiar klucza 24
dla numeru OE 82 00 680 689
dla numeru OE 22060 00Q0A
cena brutto:
208.01 zł
 Kup
Liczba przewodów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez wtyczki
nr EAN 087295931110
Zakres pomiarowy od [kPa] 15,0
Zakres pomiarowy do [kPa] 102,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
nr EAN 4010326924771
cena brutto:
205.00 zł
 Kup
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 3
Długość [mm] 1220
nr EAN 087295931288
cena brutto:
85.01 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048081940
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048081261
cena brutto:
95.01 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048063830
cena brutto:
92.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
Sonda lambda Sonda regulacyjna
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 5902048023346
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048925923
cena brutto:
86.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048907042
cena brutto:
99.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda lambda
nr EAN 5902048897282
cena brutto:
113.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 422
Ciężar [kg] 0,09
Tryb pracy elektryczny
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 3
cena brutto:
95.01 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,08
Tryb pracy elektryczny
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 3
cena brutto:
106.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,09
Opór [Ohm] 13
Tryb pracy elektryczny
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 4
Wyświetlanie od 1 do 34 (z 34 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.