Ilość połączeń | 3 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,016 |
dla numeru OE | 1920.CZ |
nr EAN | 5050063200768 |
nr EAN | 4047024267336 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
nr EAN | 4047026453362 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
Ilość podłączonych styków | 4 |
nr EAN | 5012759512593 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759514580 |
nr EAN | 5012759976173 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
Ilość podłączonych styków | 4 |
nr EAN | 5012759981252 |
Jakość | OE |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 8717613056684 |
nr EAN | 8717613111512 |
Głębokość zabudowy [mm] | 33 |
Ciężar [kg] | 0,028 |
Opór [Ohm] | 470 |
Kolor | niebieski |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379054190 |
Głębokość zabudowy [mm] | 22 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379058075 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Ilość połączeń | 3 |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
nr EAN | 8053379059461 |
Ilość połączeń | 3 |
Średnica 1/Średnica 2 [mm] | 8.4 / 7.5 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 10 |
nr EAN | 8053379133185 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8053379412617 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379151257 |
Głębokość zabudowy [mm] | 33 |
Ciężar [kg] | 0,028 |
Opór [Ohm] | 470 |
Kolor | niebieski |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379054206 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379153848 |
Głębokość zabudowy [mm] | 22 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379154296 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Ilość połączeń | 3 |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
nr EAN | 8053379535972 |
Ilość połączeń | 3 |
Średnica 1/Średnica 2 [mm] | 8.4 / 7.5 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 10 |
nr EAN | 8053379923458 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379923342 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8053379164271 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8053379163328 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
nr EAN | 8012510016619 |
Ciśnienie od [kPa] | 10 |
ciśnienie do [kPa] | 250 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,95 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,71 |
nr EAN | 8012510095164 |
nr EAN | 8012510094020 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
Ciśnienie od [kPa] | 1,5 |
ciśnienie do [kPa] | 75,4 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,5 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,5 |
nr EAN | 8012510042823 |
Kolor obudowy | szary |
Wymiar gwintu | 3/8x18 NPTF |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 8435050617571 |
Ilość biegunów | 3 |
Kolor obudowy | biały |
nr EAN | 8435050622599 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | zielony |
Średnica zabudowy [mm] | 20 |
nr EAN | 8435050620885 |
Napięcie [V] | 12 |
Kolor obudowy | czarny |
Ilość połączeń | 2 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 8435050626153 |
Ilość biegunów | 3 |
Od ciśnienia [Pa] | 10000 |
Do ciśnienia [Pa] | 240000 |
nr EAN | 8435050634769 |
Długość [mm] | 55,5 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,021 |
dla numeru OE | 1920.QN |
nr EAN | 4027816312406 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,01 |
nr EAN | 4027816309819 |
Rodzaj oporu | czujnik cieplny masy powietrza |
Długość [mm] | 96 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 72,7 |
średnica zewnętrzna [mm] | 80,0 |
Ilość połączeń | 4 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Ciężar [kg] | 0,18 |
dla numeru OE | 1920.HH |
nr EAN | 4027816372882 |
Ilość połączeń | 3 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,02 |
dla numeru OE | 1920.CZ |
nr EAN | 4027816377405 |
Rodzaj oporu | czujnik gorącej warstwy masy powietrza |
Ilość połączeń | 4 |
Ciężar [kg] | 0,043 |
dla numeru OE | 1 480 570 |
nr EAN | 4054224059098 |
Ilość połączeń | 3 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
Oznaczenie koloru | czarny |
nr EAN | 4082300243604 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość połączeń | 4 |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 80 |
nr EAN | 4082300240009 |
Sposób montażu | wciśnięty |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 2 |
Średnica 1 [mm] | 25,4 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
Długość 1 [mm] | 53 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300289923 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Od ciśnienia [Pa] | 10000 |
Do ciśnienia [Pa] | 250000 |
Napięcie znamionowe [V] | 5 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 4082300307054 |
Sposób montażu | przykręcany |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 4082300311396 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 4082300619355 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079350884 |
nr EAN | 4044079050883 |
Układ wydechowy | dla poj. z fabr. zamontowanym filtrem sadzy/cząstek stałych |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079374057 |
Wymagana ilość | 1 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,021 |
nr EAN | 5901779819211 |
Numer seryjny | K8805924 |
nr EAN | 5901159270489 |
nr EAN | 8001063936598 |
nr EAN | 8001063893761 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025