nr EAN | 4251475107190 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
nr EAN | 3165143491607 |
Liczba przewodów | 5 |
Długość całkowita [mm] | 490 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
nr EAN | 4047024744325 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
nr EAN | 4047024404328 |
nr EAN | 4047024439009 |
nr EAN | 4047024506435 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
Ilość podłączonych styków | 5 |
nr EAN | 5012759523216 |
Długość przewodu [mm] | 245 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759513903 |
Ilość podłączonych styków | 4 |
nr EAN | 5012759514559 |
nr EAN | 5012759976098 |
nr EAN | 5012759976104 |
Długość przewodu [mm] | 300 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 5012759975091 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
Ilość podłączonych styków | 5 |
nr EAN | 5012759981375 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759540459 |
nr EAN | 5012759987520 |
nr EAN | 5012759548936 |
Napięcie [V] | 5 |
Gwintowana złączka | M18x1.5 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciśnienie robocze [bar] | 2000 |
Zalecany moment obrotowy [Nm] | 120 |
nr EAN | 8053379340880 |
Głębokość zabudowy [mm] | 19,5 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379158850 |
Długość przewodu [mm] | 310 |
nr EAN | 8012510017616 |
nr EAN | 8012510080641 |
Długość przewodu [mm] | 320 |
nr EAN | 8012510026748 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 8012510041079 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uchwytu mocującego |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 8012510040409 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 8012510041352 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 17 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
nr EAN | 8012510035979 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | szary |
nr EAN | 8435050617694 |
Ilość biegunów | 3 |
Kolor obudowy | szary |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Długość [mm] | 330 |
nr EAN | 8435050637579 |
Wymiar gwintu | M 12x1.5 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | brązowy |
nr EAN | 8435050644713 |
Ilość połączeń | 4 |
Ciężar [kg] | 0,025 |
dla numeru OE | 038 906 051 C |
nr EAN | 4027816361169 |
Długość [mm] | 350 |
Ilość połączeń | 3 |
Długość przewodu [mm] | 270 |
Ciężar [kg] | 0,05 |
dla numeru OE | 03L 957 147 |
nr EAN | 4027816398691 |
Długość [mm] | 335 |
Ilość połączeń | 3 |
Długość przewodu [mm] | 250 |
Ciężar [kg] | 0,04 |
dla numeru OE | 03G 957 147 C |
nr EAN | 4027816398943 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,07 |
dla numeru OE | 03G 906 088 R |
nr EAN | 4027816492689 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,07 |
dla numeru OE | 03G 906 088 BA |
nr EAN | 4027816492931 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,07 |
dla numeru OE | 03L 906 088 AB |
nr EAN | 4027816492962 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 17 |
Ilość połączeń | 2 |
Strona zabudowy | przed turbosprężarką |
Długość przewodu [mm] | 479 |
Ciężar [kg] | 0,07 |
dla numeru OE | 038 906 088 D |
nr EAN | 4054224008461 |
Ilość połączeń | 3 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Ciężar [kg] | 0,03 |
dla numeru OE | 03L 906 051 D |
nr EAN | 4054224008539 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 17 |
Ilość połączeń | 2 |
Strona zabudowy | przed filtrem cząstek stałych |
Długość przewodu [mm] | 430 |
Ciężar [kg] | 0,045 |
dla numeru OE | 059 906 088 BH |
nr EAN | 4054224093955 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość połączeń | 5 |
nr EAN | 4082300273243 |
Ilość biegunów | 4 |
Sposób montażu | przykręcany |
nr EAN | 4082300275148 |
Sposób montażu | wciśnięty |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Kolor | czarny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300290851 |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 3 |
Długość przewodu [mm] | 310 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
nr EAN | 4082300306477 |
Sposób montażu | Nasadka rurowa |
Ilość połączeń | 5 |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 80 |
nr EAN | 4082300474077 |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Ilość połączeń | 3 |
Kolor obudowy | czarny |
Długość przewodu [mm] | 330 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Układ wtryskowy | Wtrysk bezpośredni Common-Rail |
dla numeru OE | 03L 957 147 |
nr EAN | 4082300452426 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Ilość połączeń | 6 |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie |
dla numeru PR | 0L2 |
nr EAN | 4082300646764 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Ilość połączeń | 6 |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
nr EAN | 4082300646801 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Ilość połączeń | 6 |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
nr EAN | 4082300653014 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300688764 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300688757 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 350 |
nr EAN | 4082300709186 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 740 |
nr EAN | 4082300807639 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025