Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 3165144056454 |
Zakres temperatury od [°C] | -40 |
Zakres temperatury do [°C] | 130 |
nr EAN | 4047024417014 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 370 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
nr EAN | 4047024830356 |
nr EAN | 4047024858152 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759514689 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759968611 |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759975527 |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 93 |
nr EAN | 8717613029701 |
Jakość | OE |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 400 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 82 |
nr EAN | 8717613059579 |
Jakość | OE |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 414 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 86 |
nr EAN | 8717613114681 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8053379061051 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8053379125791 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379924752 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379156801 |
nr EAN | 8012510021804 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,2 |
nr EAN | 8012510033647 |
Długość przewodu [mm] | 350 |
Ilość przewodów | 4 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
Sonda lambda | ogrzewana |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 10.8235 |
nr EAN | 8012510058183 |
Ilość biegunów | 4 |
Od ciśnienia [Pa] | 11000 |
Do ciśnienia [Pa] | 307000 |
nr EAN | 8435050632987 |
Długość [mm] | 59 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 7,4 |
Ilość połączeń | 4 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Materiał | Metal |
Ciężar [kg] | 0,027 |
dla numeru OE | 12 35 029 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4027816370550 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,05 |
nr EAN | 4054224062913 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Od ciśnienia [Pa] | 11000 |
Do ciśnienia [Pa] | 307000 |
Napięcie znamionowe [V] | 5 |
Opór [Ohm] | 2080 |
Ilość połączeń | 4 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300306804 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 4082300619843 |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Ilość połączeń | 6 |
Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
nr EAN | 4082300648096 |
Ilość biegunów | 3 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4082300775532 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300802856 |
Opór [Ohm] | 9 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 340 |
Ilość przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 340 |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 8001063943480 |
Sonda lambda | Sonda palcowa |
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 5907558570892 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Kolor wtyczki | czarny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Sposób montażu | spięty |
Średnica obudowy [mm] | 20 |
nr EAN | 5902659783592 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,2 |
nr EAN | 5903364311117 |
Ilość przewodów | 4 |
Wersja | Air Fuel Ratio |
Długość przewodu [mm] | 290 |
Długość [mm] | 414 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
dla numeru OE | 22690 00Q1L |
dla numeru OE | 22 69 329 62R |
Ciśnienie [bar] od | 0,26 |
Ciśnienie [bar] do | 2,91 |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4040074293904 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Ciśnienie [bar] od | 0,27 |
Ciśnienie [bar] do | 2,9 |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 4040074299913 |
Liczba przewodów | 4 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
nr EAN | 087295119525 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048081933 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048081940 |
Ciężar netto [g] | 160 |
nr EAN | 5902048063816 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
nr EAN | 5902048081261 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048063823 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048063830 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5902048023346 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Ciężar netto [g] | 105 |
nr EAN | 5902048923950 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
nr EAN | 5902048897275 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
nr EAN | 5902048925923 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
nr EAN | 5902048907042 |
Sonda lambda | Sonda lambda |
nr EAN | 5902048897282 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Ciężar netto [g] | 185 |
nr EAN | 5902048064059 |
Długość [mm] | 59 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 7,4 |
Ilość połączeń | 4 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Materiał | Metal |
Ciężar [kg] | 0,027 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4044688370556 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Ciśnienie [bar] od | 0,11 |
Ciśnienie [bar] do | 3,07 |
Ilość biegunów | 4 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ciężar [kg] | 0,03 |
nr EAN | 3276423661358 |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Ilość biegunów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 500 |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Wymiar gwintu | M18x1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 4 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Ciężar [kg] | 0,13 |
nr EAN | 3276423680519 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025