
| Tylko w połączeniu z | BM11188H |
| Tylko w połączeniu z | BM11188HP |
| nr EAN | 5052746158953 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 380 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047025002196 |

| nr EAN | 4047025660419 |

| nr EAN | 4047026033656 |

| nr EAN | 4047026449211 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047026453331 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047026453386 |

| nr EAN | 5012759992456 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M12x1.25 |
| Długość przewodu [mm] | 350 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Masa [g] | 37 |
| nr EAN | 8717613168547 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379340859 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379341016 |

| Ciężar [kg] | 0,162 |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 8053379550791 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379914920 |

| nr EAN | 8012510094020 |

| Ciśnienie od [kPa] | 12,9 |
| ciśnienie do [kPa] | 316,5 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510035849 |

| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510039946 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620885 |

| Od ciśnienia [Pa] | 30000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 300000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 8435050639825 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050645000 |

| Długość [mm] | 71 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| dla numeru OE | 1 866 401 |
| nr EAN | 4054224037010 |

| Długość [mm] | 325 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 1 685 774 |
| nr EAN | 4054224038185 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| dla numeru OE | 1 796 446 |
| nr EAN | 4054224060216 |

| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,043 |
| dla numeru OE | 96 766 438 80 |
| nr EAN | 4054224712580 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,043 |
| dla numeru OE | 98 137 355 80 |
| nr EAN | 4054224718834 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Średnica 1 [mm] | 25,4 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
| Długość 1 [mm] | 53 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300289923 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 62 |
| nr EAN | 4082300615494 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 4082300754407 |

| nr EAN | 4044079050760 |

| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079351034 |

| nr EAN | 4044079051033 |

| nr EAN | 8001063669465 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 5907558548228 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 5902659783349 |

| Kształt | prosty |
| Liczba czujników | 2 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| dla numeru OE | 98 083 120 80 |

| dla numeru OE | 1920TL |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |

| Ilość biegunów | 4 |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| Ciśnienie od [kPa] | 31 |
| ciśnienie do [kPa] | 347 |
| dla numeru OE | 96 755 419 80 |
| dla numeru OE | FM5Q 12B676 AA |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4040074238776 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074281857 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074281178 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,3 |
| Ciśnienie [bar] do | 3 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074294246 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 400 |
| nr EAN | 4010326917803 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Ciężar netto [g] | 164 |
| nr EAN | 5902048904447 |

| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 4028977895555 |

| Techniczny numer informacyjny | PI 2004 |
| nr EAN | 4028977944260 |

| Techniczny numer informacyjny | PI 2004 |
| nr EAN | 4028977948626 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,26 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025