Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Citroën » system tworzenia mieszanki paliwowej Citroën BERLINGO MULTISPACE (B9) » tworzenie mieszanki Citroën BERLINGO MULTISPACE (B9) » sonda Citroën BERLINGO MULTISPACE (B9)

sonda do CITROËN BERLINGO MULTISPACE (B9)

wybierz typ samochodu CITROËN BERLINGO MULTISPACE (B9):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Tylko w połączeniu z BM11188H
Tylko w połączeniu z BM11188HP
nr EAN 5052746158953
cena brutto:
313.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 5
Długość całkowita [mm] 380
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 250000
nr EAN 4047025002196
nr EAN 4047026033656
nr EAN 4047026449211
cena brutto:
77.00 zł
 Kup
nr EAN 4047026511277
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
nr EAN 4047026453331
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
nr EAN 4047026453386
cena brutto:
145.00 zł
 Kup
nr EAN 8717613111505
Jakość OE
Wymiar gwintu M12x1.25
Długość przewodu [mm] 350
Ilość biegunów 2
Masa [g] 37
nr EAN 8717613168547
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379340859
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379341016
Ciężar [kg] 0,162
Ilość połączeń 5
nr EAN 8053379550791
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379914920
Ciśnienie od [kPa] 12,9
ciśnienie do [kPa] 316,5
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510035849
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510039946
cena brutto:
33.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy zielony
Średnica zabudowy [mm] 20
nr EAN 8435050620885
Od ciśnienia [Pa] 30000
Do ciśnienia [Pa] 300000
Ilość biegunów 4
nr EAN 8435050639825
Ilość biegunów 3
Kolor obudowy czarny
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
nr EAN 8435050645000
Długość [mm] 71
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,01
dla numeru OE 1 866 401
nr EAN 4054224037010
Długość [mm] 325
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,03
dla numeru OE 1 685 774
nr EAN 4054224038185
Ilość połączeń 4
Ciężar [kg] 0,020
dla numeru OE 1 796 446
nr EAN 4054224060216
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,043
dla numeru OE 96 766 438 80
nr EAN 4054224712580
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,043
dla numeru OE 98 137 355 80
nr EAN 4054224718834
cena brutto:
34.00 zł
 Kup
Sposób montażu wciśnięty
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 2
Średnica 1 [mm] 25,4
Odpowiada części oryginalnej w kolorze zielony
Rodzaj korpusu obudowa z tworzywa sztucznego
Długość 1 [mm] 53
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300289923
Sposób montażu przykręcany
Ilość połączeń 4
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 62
nr EAN 4082300615494
Sposób montażu przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość połączeń 4
nr EAN 4082300754407
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079351034
Ilość połączeń 2
Kolor zielony
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 5907558548228
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniami
Kształt obudowy wtyczki owalny
nr EAN 5902659783349
Kształt prosty
Liczba czujników 2
Ilość przewodów 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Układ wydechowy za katalizatorem
dla numeru OE 98 083 120 80
dla numeru OE 1920TL
System tworzenia mieszanki paliwowej Common Rail (CR)
Ilość biegunów 4
Liczba otworów do mocowania 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Ciśnienie od [kPa] 31
ciśnienie do [kPa] 347
dla numeru OE 96 755 419 80
dla numeru OE FM5Q 12B676 AA
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074281857
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074281178
Napięcie robocze [V] 12
Ciśnienie [bar] od 0,3
Ciśnienie [bar] do 3
Ilość biegunów 4
nr EAN 4040074294246
cena brutto:
299.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 5
Długość [mm] 400
nr EAN 4010326917803
Rodzaj korpusu z obudową
Ciężar netto [g] 164
nr EAN 5902048904447
Napięcie [V] 12
nr EAN 4028977895555
Techniczny numer informacyjny PI 2004
nr EAN 4028977944260
Techniczny numer informacyjny PI 2004
nr EAN 4028977948626
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,26
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj korpusu z obudową
Wyświetlanie od 1 do 50 (z 59 pozycji)
Stron:  1  2  [Następna >>] 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.