Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fiat » system tworzenia mieszanki paliwowej Fiat TALENTO Autobus (290_) » tworzenie mieszanki Fiat TALENTO Autobus (290_) » sonda Fiat TALENTO Autobus (290_)

sonda do FIAT TALENTO Autobus (290_)

wybierz typ samochodu FIAT TALENTO Autobus (290_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Liczba przewodów 1
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 80000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 3165143342275
cena brutto:
142.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 1
Długość całkowita [mm] 500
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 50000
nr EAN 3165141862010
cena brutto:
99.00 zł
 Kup
nr EAN 3165141688313
cena brutto:
90.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda palcowa
Sonda lambda nieogrzewany
nr EAN 5012759387344
Jakość OE
Wymiar gwintu M18x1.5
Długość przewodu [mm] 300
Ilość biegunów 1
Masa [g] 74
nr EAN 8717613017432
cena brutto:
114.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda lambda
Długość przewodu [mm] 500
Liczba przewodów 1
nr EAN 8053379073986
Wymiar gwintu M10x1
Rozmiar klucza 13
nr EAN 8012510040775
Wymiar gwintu M10x1
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510062746
cena brutto:
26.00 zł
 Kup
Wymiar gwintu M 10x1
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy biały
nr EAN 8435050604069
Ilość połączeń 2
Kolor niebieski
Ciężar [kg] 0,015
nr EAN 5907558548181
Gwint zewn. [mm] M10 x 1
Ilość połączeń 2
Kolor biały
Ciężar [kg] 0,025
nr EAN 5907558580907
cena brutto:
65.01 zł
 Kup
Sonda lambda nieogrzewany
Liczba przewodów 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez wtyczki
nr EAN 5901619593264
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Punkt włączania [°C] -40
Punkt włączania [°C] 150
Wymiar gwintu M10 x 1
Rozmiar klucza 13
Kolor czarny
Ilość biegunów 1
nr EAN 4040074333761
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Wymiar gwintu M10 x 1
Rozmiar klucza 19
Kolor biały
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074371923
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Sonda lambda nieogrzewany
Liczba przewodów 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez wtyczki
nr EAN 087295911570
cena brutto:
85.01 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 500
Ciężar [kg] 0,12
Tryb pracy elektryczny
Liczba przewodów 1
Wykonanie izolacji przewodu z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Kolor wtyczki czarny
dla numeru OE 025 906 265 B
Ciężar [kg] 0,18644
Wymiar gwintu M18 x 1,5
Długość [mm] 1130
Ilość biegunów 3
Sonda lambda Sonda regulacyjna
Liczba przewodów 3
Układ wydechowy przed katalizatorem
Sonda lambda Gwint uprzednio nasmarowany
nr EAN 4046001300523
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.