Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,001 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 5050063197952 |
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 3165143342329 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 539 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
nr EAN | 3165142814049 |
nr EAN | 3165143076293 |
nr EAN | 3165143107478 |
nr EAN | 3165141817089 |
Sonda lambda | Sonda palcowa |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759387528 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
Ilość podłączonych styków | 5 |
nr EAN | 5012759523544 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
Tryb pracy | mechaniczne |
nr EAN | 5012759504949 |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 103 |
nr EAN | 8717613018385 |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 515 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 103 |
nr EAN | 8717613027868 |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
Ciężar [kg] | 0,3 |
Kolor | czarny |
Ilość połączeń | 3 |
Opór [MOhm] | 1,6 |
nr EAN | 8053379924769 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379056644 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379056699 |
Wymiar gwintu | 1/8-27NPT |
Rozmiar klucza | 13 |
nr EAN | 8012510040126 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
nr EAN | 8012510078884 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
nr EAN | 8012510078563 |
Kolor obudowy | jasnoniebieski |
Ilość biegunów | 2 |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
nr EAN | 8435050615096 |
Ilość biegunów | 3 |
Kolor obudowy | czarny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
nr EAN | 8435050626122 |
Kolor obudowy | biały |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 8435050615089 |
Długość [mm] | 47,25 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,020 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
dla numeru OE | 62 38 110 |
nr EAN | 4027816271734 |
Długość [mm] | 51 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,065 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4027816246169 |
Sposób montażu | przykręcany |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Opór [Ohm] | 1014 |
Opór [Ohm] | 146 |
Ilość połączeń | 1 |
Kolor obudowy | czarny |
Wymiar gwintu | 1/8-27 NPT |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Zakres temperatury [°C] | 25 |
Zakres temperatury [°C] | 80 |
nr EAN | 4082300144369 |
średnica zewnętrzna [mm] | 7,4 |
nie dla wariantu wyposażenia | 4mm |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Rozmiar klucza | 19 |
Opór [Ohm] | 2080 |
Opór [Ohm] | 294 |
Ilość połączeń | 2 |
Gwint zewn. [mm] | 12 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | jasnoniebieski |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
Kolor | niebieski |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Zakres temperatury [°C] | 25 |
Zakres temperatury [°C] | 80 |
Sposób montażu | przykręcany |
nr EAN | 4082300203431 |
Sposób montażu | Nasadka rurowa |
Ilość połączeń | 5 |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 60 |
nr EAN | 4082300302677 |
Długość przewodu [mm] | 630 |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Ilość biegunów | 4 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 4082300652314 |
Tryb pracy | elektryczny |
nr EAN | 8001063501703 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 22 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Oznaczenie koloru | niebieski |
nr EAN | 8001063730226 |
nr EAN | 8001063737164 |
nr EAN | 8001063927855 |
nr EAN | 8001063979533 |
Długość [mm] | 36,7 |
średnica zewnętrzna [mm] | 8,0 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Długość gwintu [mm] | 9,7 |
Rozmiar klucza | 13 |
Ilość połączeń | 1 |
Materiał | mosiądz |
Punkt włączania [°C] | 120 |
Ciężar [kg] | 0,014 |
nr EAN | 5907558548082 |
Długość [mm] | 61 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | szary |
Długość śruby pod główką [mm] | 28 |
Ciężar [kg] | 0,023 |
nr EAN | 5907558548143 |
nr EAN | 5907558564303 |
nr EAN | 5907558564341 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 539 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
dla numeru OE | 35170 22600 |
dla numeru OE | 5826473 |
dla numeru OE | 9181538 |
dla numeru OE | 22620 1F700 |
Ilość biegunów | 5 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Wymiar gwintu | M10 x 1 |
Rozmiar klucza | 13 |
Ilość biegunów | 1 |
nr EAN | 4040074455500 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4040074313275 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 510 |
nr EAN | 087295946251 |
Liczba przewodów | 4 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
nr EAN | 087295119525 |
Rodzaj korpusu | bez obudowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
nr EAN | 4010326930062 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
nr EAN | 4010326810081 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048081933 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048081940 |
Ciężar netto [g] | 160 |
nr EAN | 5902048063816 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
nr EAN | 5902048081261 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048063823 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025