Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Honda » system tworzenia mieszanki paliwowej Honda BEAT (PP_) » tworzenie mieszanki Honda BEAT (PP_) » sonda Honda BEAT (PP_)

sonda do HONDA BEAT (PP_)

wybierz typ samochodu HONDA BEAT (PP_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Liczba przewodów 3
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 3165143342299
Liczba przewodów 1
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 80000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 3165143342275
cena brutto:
144.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda palcowa
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 5012759387603
cena brutto:
90.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda palcowa
Sonda lambda nieogrzewany
nr EAN 5012759387344
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 689604101803
Jakość OE
Wymiar gwintu M18x1.5
Długość przewodu [mm] 750
Ilość biegunów 3
Masa [g] 95
nr EAN 8717613018378
Jakość OE
Wymiar gwintu M18x1.5
Długość przewodu [mm] 300
Ilość biegunów 1
Masa [g] 74
nr EAN 8717613017432
Jakość OE
Wymiar gwintu M18x1.5
Długość przewodu [mm] 375
Ilość biegunów 3
Masa [g] 91
nr EAN 8717613027431
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,064
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379054596
Długość przewodu [mm] 540
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24
nr EAN 8012510049181
Wymiar gwintu M14x1,25
Rozmiar klucza 24
Temperatura ostrzegawcza [°c] 120
nr EAN 8012510041659
Ciśnienie od [kPa] 15
ciśnienie do [kPa] 102
Napięcie wyjściowe od [V] 0,261
Napięcie wyjściowe do [V] 4,958
nr EAN 8012510076309
Opór [Ohm] 4,5
Ilość przewodów 3
Długość [mm] 375
Liczba przewodów 3
Długość przewodu [mm] 375
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 8001063903675
cena brutto:
94.00 zł
 Kup
Sonda lambda Gwint uprzednio nasmarowany
Liczba przewodów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez wtyczki
nr EAN 5907558577907
cena brutto:
65.01 zł
 Kup
Sonda lambda nieogrzewany
Liczba przewodów 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez wtyczki
nr EAN 5901619593264
cena brutto:
47.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ciśnienie od [kPa] 15
ciśnienie do [kPa] 100
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik piezoelektryczny
Ciśnienie [bar] od 0,15
Ciśnienie [bar] do 1,02
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074471265
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Sonda lambda nieogrzewany
Liczba przewodów 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez wtyczki
nr EAN 087295911570
cena brutto:
244.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 3
Długość [mm] 375
nr EAN 087295921340
cena brutto:
227.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez wtyczki
nr EAN 087295931110
Zakres pomiarowy od [kPa] 15,0
Zakres pomiarowy do [kPa] 102,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
nr EAN 4010326924771
cena brutto:
185.00 zł
 Kup
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 3
Długość [mm] 1220
nr EAN 087295931288
cena brutto:
123.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 422
Ciężar [kg] 0,09
Tryb pracy elektryczny
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 3
cena brutto:
106.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,08
Tryb pracy elektryczny
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 3
cena brutto:
117.99 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,09
Opór [Ohm] 13
Tryb pracy elektryczny
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 4
cena brutto:
85.01 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 500
Ciężar [kg] 0,12
Tryb pracy elektryczny
Liczba przewodów 1
Ilość połączeń 3
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,060
dla numeru OE 62 38 927
nr EAN 4044688336293
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ilość biegunów 3
dla numeru OE 1920 FC
dla numeru OE 62 38 927
dla numeru OE 7700 706 876
dla numeru OE 12569240
Wyświetlanie od 1 do 29 (z 29 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.