
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047023450210 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759523735 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759513781 |

| nr EAN | 5012759976111 |

| nr EAN | 5012759990339 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M12x1.25 |
| Zakres temperatury [°C] | -40 |
| Zakres temperatury [°C] | 800 |
| Długość przewodu [mm] | 177 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Masa [g] | 32 |
| nr EAN | 8717613039137 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M12x1.25 |
| Zakres temperatury [°C] | -40 |
| Zakres temperatury [°C] | 800 |
| Długość przewodu [mm] | 332 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Masa [g] | 36 |
| nr EAN | 8717613039168 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 3 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379154265 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379060405 |

| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość [mm] | 32 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Gwintowana złączka | M6x1 |
| Ilość połączeń | 4 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| nr EAN | 8012510080580 |

| nr EAN | 8012510034897 |

| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 212,7 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,93 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 0,475 |
| nr EAN | 8012510048818 |

| Kolor obudowy | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| nr EAN | 8435050644096 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,007 |
| nr EAN | 4054224716229 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 4082300284638 |

| Sposób montażu | spięty |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300509755 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300547184 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 110 |
| nr EAN | 4082300596250 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 4082300619386 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 155 |
| nr EAN | 4082300807363 |

| Ilość połączeń | 4 |
| dla numeru artykułu | 558133 |
| nr EAN | 5901779827964 |

| nr EAN | 8001063678474 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 6,98 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Materiał | Metal |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 5907558580662 |

| Długość [mm] | 48,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| nr EAN | 5907558581072 |

| nr EAN | 5907558572780 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 23,8 |
| nr EAN | 5903364311094 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,007 |
| nr EAN | 5903766317175 |

| Ciśnienie [bar] do | 1800 |
| Wymiar gwintu | M18X1,5 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kolor | szary |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074116609 |

| Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny |
| Ciśnienie [bar] od | 0,5 |
| Ciśnienie [bar] do | 3 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074168509 |

| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074283875 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074281871 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 340 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4040074283936 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074293744 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4040074282410 |

| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| Ilość biegunów | 6 |
| nr EAN | 4040074309940 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 50,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 300,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326977111 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Ciężar netto [g] | 195 |
| nr EAN | 5902048057235 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048923486 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 4028977939754 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,27 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj korpusu | z obudową |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość przewodu [mm] | 177 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość przewodu [mm] | 310 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| nr EAN | 3276423661372 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025