Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Honda » system tworzenia mieszanki paliwowej Honda CX » tworzenie mieszanki Honda CX » sonda Honda CX

sonda do HONDA CX

wybierz typ samochodu HONDA CX:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Liczba przewodów 3
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 3165143342299
nr EAN 3165142707457
cena brutto:
195.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda palcowa
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 5012759387399
Jakość OE
Wymiar gwintu M18x1.5
Długość przewodu [mm] 750
Ilość biegunów 3
Masa [g] 95
nr EAN 8717613018361
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,064
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379054596
Ciężar [kg] 0,05
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379055395
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379552269
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510069301
Ilość biegunów 2
Wymiar gwintu M 12x1,5
Kolor obudowy niebieski
nr EAN 8435050604243
cena brutto:
79.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy czarny
nr EAN 8435050632383
cena brutto:
94.00 zł
 Kup
Sonda lambda Gwint uprzednio nasmarowany
Liczba przewodów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez wtyczki
nr EAN 5907558577907
Ilość biegunów 2
Kolor czarny
Kolor wtyczki niebieski
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Sposób montażu wciskany
Średnica obudowy [mm] 20
cena brutto:
227.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez wtyczki
nr EAN 087295931110
cena brutto:
149.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 1665
Ciężar [kg] 0,15
Tryb pracy elektryczny
Liczba przewodów 3
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,07
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
cena brutto:
147.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 1670
Ciężar [kg] 0,23
Opór [Ohm] 4,5
Tryb pracy elektryczny
Liczba przewodów 3
Ilość biegunów 2
Oznaczenie koloru czarny
Ciężar [kg] 0,01615
nr EAN 4046001311536
Wykonanie izolacji przewodu z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem
Długość [mm] 1700
Wymiar gwintu M18x1,5
Długość przewodu [mm] 1530
Ilość przewodów 3
Ciężar [kg] 0,21054
Sonda lambda Gwint uprzednio nasmarowany
nr EAN 4046001445583
Wyświetlanie od 1 do 19 (z 19 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.