Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Honda » system tworzenia mieszanki paliwowej Honda MONKEY » tworzenie mieszanki Honda MONKEY » sonda Honda MONKEY

sonda do HONDA MONKEY

wybierz typ samochodu HONDA MONKEY:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
77.99 zł
 Kup
nr EAN 4047026491630
Jakość OE
Ograniczenia producenta DENSO
Wymiar gwintu M18x1.5
Długość przewodu [mm] 314
Ilość biegunów 4
Masa [g] 250
nr EAN 8717613115848
Liczba otworów do mocowania 2
Ilość połączeń 6
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów manualna
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
nr EAN 4082300648034
Liczba otworów do mocowania 2
Ilość połączeń 6
Rodzaj skrzyni biegów Automatyczna skrzynia biegów
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
nr EAN 4082300648058
Sposób montażu Nasadka rurowa
Ilość połączeń 4
Średnica mocowania nasadki rurowej [mm] 80
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez materiałów dodatkowych
nr EAN 4082300774276
Sposób montażu przykręcany
Ilość połączeń 4
nr EAN 4082300806298
Kształt kwadratowy
Liczba otworów do mocowania 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Ilość biegunów 5
Kształt obudowy wtyczki owalny
Kolor wtyczki szary
Strona zabudowy z tyłu
dla numeru OE 22790-00Q0B
dla numeru OE 22 79 054 44R
nr EAN 5903364359997
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
nr EAN 5903766326801
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
Liczba otworów do mocowania 1
Ciśnienie od [kPa] 30
ciśnienie do [kPa] 400
dla numeru OE 22 36 519 75R
dla numeru OE 22365 00Q0B
dla numeru OE 95 528 893
Rodzaj korpusu z obudową
Ciężar netto [g] 160
nr EAN 5902048891914
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
nr EAN 4028977932755
Techniczny numer informacyjny PI 2028
nr EAN 4028977949258
Ilość biegunów 3
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki ustawiony pod kątem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,04
nr EAN 3276422538033
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,03
nr EAN 3276423661358
Wyświetlanie od 1 do 19 (z 19 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.