nr EAN | 4251475107190 |
nr EAN | 4251475118592 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza | |
nr EAN | 3165143491607 |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość całkowita [mm] | 750 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | |
nr EAN | 4047024377004 |
nr EAN | 4047024439009 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza | |
nr EAN | 4047024438996 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
Ilość podłączonych styków | 5 | |
nr EAN | 5012759523216 |
Długość przewodu [mm] | 245 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759513903 |
Ilość podłączonych styków | 4 | |
nr EAN | 5012759514559 |
nr EAN | 5012759976081 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
Ilość podłączonych styków | 4 | |
nr EAN | 5012759981092 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759540459 |
Ilość połączeń | 5 | |
nr EAN | 8053379068319 |
Napięcie [V] | 5 | |
Gwintowana złączka | M18x1.5 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 2000 | |
Zalecany moment obrotowy [Nm] | 120 | |
nr EAN | 8053379340880 |
Głębokość zabudowy [mm] | 19,5 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379158850 |
Ilość połączeń | 4 | |
nr EAN | 8053379913664 |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379913985 |
Długość przewodu [mm] | 310 | |
nr EAN | 8012510017616 |
nr EAN | 8012510080641 |
Ciśnienie od [kPa] | 11 | |
ciśnienie do [kPa] | 307 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 8012510026762 |
Długość przewodu [mm] | 320 | |
nr EAN | 8012510026748 |
Długość [mm] | 110 | |
Dolot - Ø [mm] | 80 | |
Wylot - Ø [mm] | 80 | |
nr EAN | 8012510034460 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 8012510041727 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 17 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego | |
nr EAN | 8012510035979 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | szary | |
nr EAN | 8435050617694 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kolor obudowy | szary | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Długość [mm] | 350 | |
nr EAN | 8435050636343 |
Długość [mm] | 800 | |
Opcja wyposażenia | Con/With Kit 77030 | |
Ilość biegunów | 6 | |
Kolor wtyczki | czarny | |
nr EAN | 8435050639917 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kolor obudowy | szary | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Długość [mm] | 330 | |
nr EAN | 8435050637579 |
Ilość połączeń | 4 | |
Ciężar [kg] | 0,025 | |
dla numeru OE | 038 906 051 C | |
nr EAN | 4027816361169 |
Długość [mm] | 350 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 270 | |
Ciężar [kg] | 0,05 | |
dla numeru OE | 03L 957 147 | |
nr EAN | 4027816398691 |
Długość [mm] | 335 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 250 | |
Ciężar [kg] | 0,04 | |
dla numeru OE | 03G 957 147 C | |
nr EAN | 4027816398943 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość połączeń | 5 | |
nr EAN | 4082300273243 |
Ilość biegunów | 4 | |
Sposób montażu | przykręcany | |
nr EAN | 4082300275148 |
Sposób montażu | wciśnięty | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Kolor | czarny | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300290851 |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 310 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300306477 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Nakładka pedału z gumy | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Ilość połączeń | 6 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | |
nr EAN | 4082300315479 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Nakładka pedału z gumy | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Ilość połączeń | 6 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | |
nr EAN | 4082300315486 |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Długość przewodu [mm] | 330 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Układ wtryskowy | Wtrysk bezpośredni Common-Rail | |
dla numeru OE | 03L 957 147 | |
nr EAN | 4082300452426 |
Sposób montażu | Nasadka rurowa | |
Ilość połączeń | 4 | |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 80 | |
nr EAN | 4082300587135 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Nakładka pedału z aluminium | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Ilość połączeń | 6 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | |
Materiał | Aluminium | |
nr EAN | 4082300646788 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | |
Ilość biegunów | 6 | |
Długość przewodu [mm] | 800 | |
nr EAN | 4082300652161 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Nakładka pedału z aluminium | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Ilość połączeń | 6 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | |
Materiał | Aluminium | |
nr EAN | 4082300651508 |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Ilość połączeń | 6 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie | |
nr EAN | 4082300652833 |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Ilość połączeń | 6 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie | |
nr EAN | 4082300652796 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4082300688740 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 4 | |
nr EAN | 4082300802900 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079389907 |
Długość przewodu [mm] | 300 | |
Ilość połączeń | 3 | |
dla numeru artykułu | 551239 | |
nr EAN | 5901779819433 |
dla numeru artykułu | 558073 | |
Ilość połączeń | 5 | |
nr EAN | 5901779827711 |
Ilość połączeń | 4 | |
dla numeru artykułu | 558286 | |
nr EAN | 5901779827889 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023