Napięcie [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | biały | |
Wymiar gwintu | M 14x1,5 | |
nr EAN | 8435050604090 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759516249 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
nr EAN | 5012759504963 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759536322 |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
nr EAN | 5012759992418 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia | |
nr EAN | 8012510093436 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
nr EAN | 8012510006917 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 | |
nr EAN | 8435050624197 |
Ilość biegunów | 3 | |
Od ciśnienia [Pa] | 20000 | |
Do ciśnienia [Pa] | 250000 | |
nr EAN | 8435050635018 |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
nr EAN | 4027816382775 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300306163 |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 8001063507910 |
nr EAN | 8001063705132 |
nr EAN | 5907558558517 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5907558570892 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor | czarny | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Gwint zewn. [mm] | M14x1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 mm | |
dla numeru OE | 96279856 | |
dla numeru OE | 77 00 737 572 | |
dla numeru OE | 30865366 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
dla numeru OE | 1920.1H | |
dla numeru OE | 7745679 | |
dla numeru OE | 77 01 070 837 | |
dla numeru OE | 9146315 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Jakość | EQUIVALENT |
Ciśnienie [bar] od | 0,15 | |
Ciśnienie [bar] do | 2,55 | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074295328 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048081933 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048081940 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048081261 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048063830 |
Ciężar netto [g] | 100 | |
nr EAN | 5902048023339 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5902048023346 |
Ciężar netto [g] | 98 | |
nr EAN | 5902048023353 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Ciężar netto [g] | 105 | |
nr EAN | 5902048923950 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048063991 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048897275 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048925923 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048907042 |
Sonda lambda | Sonda lambda | |
nr EAN | 5902048897282 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Ciężar netto [g] | 185 | |
nr EAN | 5902048064059 |
Tryb pracy | elektryczny | |
Napięcie [V] | 12 | |
nr EAN | 4028977878077 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,22 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 898 | |
Ciężar [kg] | 0,16 | |
Opór [Ohm] | 9 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Liczba przewodów | 4 |
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem | |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem zaciskowym | |
Długość przewodu [mm] | 210 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze złączem termokurczliwo-zaciskowym | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Ciężar [kg] | 0,09 | |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | |
nr EAN | 4046001644931 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025