nr EAN | 4047026301618 |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759387795 |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759388457 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-933 |
nr EAN | 5012759174180 |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759388440 |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759388372 |
Długość przewodu [mm] | 236 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
nr EAN | 5012759174098 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 689604101803 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
Tryb pracy | mechaniczne |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
nr EAN | 5012759504895 |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 103 |
nr EAN | 8717613016817 |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 290 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 90 |
nr EAN | 8717613028087 |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 775 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 119 |
nr EAN | 8717613028094 |
Ciężar [kg] | 0,014 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379054602 |
Głębokość zabudowy [mm] | 30 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379340842 |
Ciśnienie od [kPa] | 15 |
ciśnienie do [kPa] | 102 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,261 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,958 |
nr EAN | 8012510076309 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
nr EAN | 8012510078563 |
nr EAN | 8012510026472 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | czarny |
nr EAN | 8435050617151 |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 400 |
nr EAN | 8435050635926 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Ilość biegunów | 3 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Długość [mm] | 315 |
nr EAN | 8435050637135 |
Długość [mm] | 400 |
Ilość połączeń | 3 |
Długość przewodu [mm] | 315 |
Ciężar [kg] | 0,06 |
nr EAN | 4027816223733 |
Długość [mm] | 57 |
Ilość połączeń | 2 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Ciężar [kg] | 0,010 |
dla numeru OE | 12 38 079 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
nr EAN | 4027816308317 |
Długość [mm] | 57 |
Ilość połączeń | 2 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Ciężar [kg] | 0,020 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
dla numeru OE | 1238 079 KPL |
nr EAN | 4027816308331 |
Długość [mm] | 400 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,072 |
nr EAN | 4027816284451 |
średnica zewnętrzna [mm] | 7,4 |
nie dla wariantu wyposażenia | 4mm |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Rozmiar klucza | 19 |
Opór [Ohm] | 2080 |
Opór [Ohm] | 294 |
Ilość połączeń | 2 |
Gwint zewn. [mm] | 12 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | jasnoniebieski |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
Kolor | niebieski |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Zakres temperatury [°C] | 25 |
Zakres temperatury [°C] | 80 |
Sposób montażu | przykręcany |
nr EAN | 4082300203431 |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 3 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
Długość przewodu [mm] | 75 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
nr EAN | 4082300333183 |
Numer seryjny | K8801511 |
nr EAN | 5901159269612 |
Długość [mm] | 57 |
Ilość połączeń | 2 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Ciężar [kg] | 0,010 |
nr EAN | 5907558570977 |
Ciśnienie od [kPa] | 20 |
ciśnienie do [kPa] | 100 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,516 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,775 |
nr EAN | 5907558580372 |
Długość [mm] | 61 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | szary |
Długość śruby pod główką [mm] | 28 |
Ciężar [kg] | 0,023 |
nr EAN | 5907558548143 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 600 |
nr EAN | 5902659705082 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 290 |
nr EAN | 5902659782908 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 8,3 |
nr EAN | 5903364311070 |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
dla numeru OE | 94580175 |
Ilość biegunów | 6 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z manualną skrzynią biegów |
Litera rozpoznawcza | BT |
dla numeru OE | 9193187 |
dla numeru OE | 848004 |
Ilość biegunów | 6 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z manualną skrzynią biegów |
Litera rozpoznawcza | BK |
dla numeru OE | 9193186 |
dla numeru OE | 848003 |
Ilość biegunów | 6 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z automatyczną skrzynią biegów |
Litera rozpoznawcza | BL |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Długość przewodu [mm] | 400 |
Średnica wycięcia pod czujnik [mm] | 10 |
dla numeru OE | 10456240 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4040074279656 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 290 |
nr EAN | 087295156568 |
Liczba przewodów | 4 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
nr EAN | 087295119525 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 770 |
nr EAN | 087295950289 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048081933 |
Ciężar netto [g] | 160 |
nr EAN | 5902048063816 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
nr EAN | 5902048081261 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048063823 |
Ciężar netto [g] | 100 |
nr EAN | 5902048023339 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5902048023346 |
Ciężar netto [g] | 98 |
nr EAN | 5902048023353 |
Wymiar gwintu | M 18X1,5 |
Długość przewodu [mm] | 210 |
Ciężar netto [g] | 120 |
nr EAN | 5902048063984 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025