Liczba przewodów | 5 |
Długość całkowita [mm] | 550 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
nr EAN | 4047024654341 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
nr EAN | 3165143589205 |
Liczba przewodów | 5 |
Długość całkowita [mm] | 720 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
nr EAN | 4047024406353 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 480 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
nr EAN | 4047025240260 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 5012759979396 |
Długość przewodu [mm] | 315 |
Ilość podłączonych styków | 4 |
nr EAN | 5012759972878 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
Ilość podłączonych styków | 5 |
nr EAN | 5012759981139 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
Sonda lambda | ogrzewana |
Długość [mm] | 550 |
Kolor | czarny |
nr EAN | 5012759545591 |
Wymiar gwintu | M20 |
Długość przewodu [mm] | 395 |
Liczba zestyków | 5 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 93 |
nr EAN | 8717613029701 |
Głębokość zabudowy [mm] | 14 |
Długość przewodu [mm] | 210 |
Ilość połączeń | 3 |
Opór [MOhm] | 13,5 |
nr EAN | 8053379924943 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28,3 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379058310 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379340835 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
nr EAN | 8012510080580 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 27,9 |
nr EAN | 8012510035504 |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | czarny |
nr EAN | 8435050617403 |
Ilość biegunów | 4 |
Kolor obudowy | czarny |
Długość przewodu [mm] | 225 |
Długość przewodu [mm] | 320 |
nr EAN | 8435050635896 |
Długość [mm] | 49 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,030 |
dla numeru OE | 13 62 7 633 958 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4027816343820 |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 3 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Ilość biegunów | 3 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
nr EAN | 4082300323542 |
Ilość połączeń | 2 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300547184 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
Ilość biegunów | 6 |
Długość przewodu [mm] | 600 |
nr EAN | 4082300652185 |
dla numeru artykułu | 550456 |
Wysokość [mm] | 28 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 5901779819273 |
Ilość połączeń | 5 |
dla numeru artykułu | 558216 |
nr EAN | 5901779827582 |
Długość [mm] | 48,5 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Ciężar [kg] | 0,030 |
nr EAN | 5907558581072 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 27,9 |
nr EAN | 5902659783684 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
Liczba przewodów | 5 |
Długość całkowita [mm] | 720 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
nr EAN | 5902659782724 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 480 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
nr EAN | 5902659782786 |
Kształt | kwadratowy |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Kolor wtyczki | czarny |
dla numeru OE | 11 78 7 587 130 |
nr EAN | 5903364360085 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Ilość przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 650 |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
dla numeru OE | 13 62 7 525 014 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
Ilość przewodów | 5 |
Długość przewodu [mm] | 570 |
dla numeru OE | 7 569 930 |
Jakość | EQUIVALENT |
Sonda lambda | ogrzewana |
Ilość biegunów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 450 |
Jakość | EQUIVALENT |
dla numeru artykułu | 81633E |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4040074279250 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Długość przewodu [mm] | 215 |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 4040074293751 |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Długość przewodu [mm] | 460 |
Ilość biegunów | 4 |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
nr EAN | 4040074310090 |
Liczba przewodów | 4 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
nr EAN | 087295119525 |
Liczba przewodów | 2 |
Długość [mm] | 500 |
nr EAN | 087295936047 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
nr EAN | 4010326811491 |
Liczba przewodów | 5 |
Długość [mm] | 700 |
nr EAN | 4010326957939 |
Liczba przewodów | 5 |
Długość [mm] | 600 |
nr EAN | 4010326977395 |
Ciężar netto [g] | 14 |
nr EAN | 5902048093059 |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Ciężar netto [g] | 220 |
nr EAN | 5902048904478 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048081933 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048081940 |
Ciężar netto [g] | 160 |
nr EAN | 5902048063816 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
nr EAN | 5902048081261 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048063823 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048063830 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025