Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mazda » system tworzenia mieszanki paliwowej Mazda 626 II coupe (GC) » tworzenie mieszanki Mazda 626 II coupe (GC) » sonda Mazda 626 II coupe (GC)

sonda do MAZDA 626 II coupe (GC)

wybierz typ samochodu MAZDA 626 II coupe (GC):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
338.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 5
Długość całkowita [mm] 560
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 250000
nr EAN 3165143965696
cena brutto:
303.99 zł
 Kup
Liczba przewodów 5
Długość całkowita [mm] 560
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 250000
nr EAN 4047025179140
nr EAN 5012759558119
Długość przewodu [mm] 310
nr EAN 8012510017616
Ciśnienie od [kPa] 11
ciśnienie do [kPa] 307
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510026762
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez elementów przyłączeniowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uchwytu mocującego
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510040409
cena brutto:
31.00 zł
 Kup
Sposób montażu wciśnięty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem osadczym sprężynującym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 20
Odpowiada części oryginalnej w kolorze szary
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Kolor czarny
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300290851
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Sposób montażu zaciśnięty
Strona zabudowy Przewód paliwowy
Rodzaj korpusu bez obudowy
nr EAN 4082300619911
nr EAN 5902659752857
Sonda lambda Sonda lambda szerokopasmowa
Wymiar gwintu M18 x 1,5
Długość przewodu [mm] 570
Ilość biegunów 6
nr EAN 4040074309964
Ciężar netto [g] 25
nr EAN 5902048059901
Ciężar netto [g] 65
nr EAN 5902048916648
Ciężar netto [g] 45
nr EAN 5902048916631
Ciężar netto [g] 72
nr EAN 5902048912930
Rodzaj korpusu z obudową
Ciężar netto [g] 265
nr EAN 5902048057303
cena brutto:
136.00 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 130
nr EAN 5902048081315
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.