Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mg » system tworzenia mieszanki paliwowej Mg MG TF » tworzenie mieszanki Mg MG TF » sonda Mg MG TF

sonda do MG MG TF

wybierz typ samochodu MG MG TF :
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
72.00 zł
 Kup
nr EAN 4047024267268
Ilość podłączonych styków 3
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-931
nr EAN 5012759376751
cena brutto:
136.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda planarna
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 5012759349540
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759514665
Ciśnienie od [kPa] 10
ciśnienie do [kPa] 117
Napięcie wyjściowe od [V] 0,405
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510008430
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510080627
Długość [mm] 54,5
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,02
dla numeru OE 1920.8W
nr EAN 4027816312390
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,01
nr EAN 4027816371748
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 3
Odpowiada części oryginalnej w kolorze szary
Oznaczenie koloru czarny
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
nr EAN 4082300243611
cena brutto:
33.00 zł
 Kup
Sposób montażu przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 5000
Opór [Ohm] 600
Ilość połączeń 2
Gwint zewn. [mm] 12
Kolor zielony
Oznaczenie koloru żółty
Skok gwintu [mm] 1,5
Rozmiar klucza 19
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Zakres temperatury [°C] 25
Zakres temperatury [°C] 80
nr EAN 4082300243888
Ilość połączeń 4
Sposób montażu przykręcany
nr EAN 4082300306811
Długość [mm] 54,5
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 4044688312396
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.