Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » system tworzenia mieszanki paliwowej Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) » tworzenie mieszanki Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) » sonda Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A)

sonda do MITSUBISHI ECLIPSE II (D3_A)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI ECLIPSE II (D3_A):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Liczba przewodów 3
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 3165143342299
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez elementów przyłączeniowych
Odpowiada części oryginalnej w kolorze biały
Odpowiada części oryginalnej w kolorze szary
Odpowiada części oryginalnej w kolorze zielony
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
nr EAN 8012510078563
cena brutto:
128.01 zł
 Kup
Sonda lambda ogrzewana
Długość [mm] 500
Ilość biegunów 4
Techniczny numer informacyjny Universal 77004
nr EAN 8435050619858
cena brutto:
33.00 zł
 Kup
Kolor obudowy jasnoniebieski
Ilość biegunów 2
Wymiar gwintu M 12x1,5
nr EAN 8435050615096
cena brutto:
40.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
nr EAN 8435050622858
cena brutto:
35.01 zł
 Kup
Ograniczenia producenta Bosch
Sposób montażu przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 2080
Opór [Ohm] 302
Ilość połączeń 2
Gwint zewn. [mm] 12
Odpowiada części oryginalnej w kolorze niebieski
Kolor niebieski
Skok gwintu [mm] 1,5
Rozmiar klucza 19
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Zakres temperatury [°C] 25
Zakres temperatury [°C] 80
nr EAN 4082300144550
Moment dokręcenia do [Nm] 22
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
Oznaczenie koloru niebieski
nr EAN 8001063730226
Moment dokręcenia do [Nm] 22
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
Oznaczenie koloru niebieski
nr EAN 8001063909608
cena brutto:
96.00 zł
 Kup
Sonda lambda Gwint uprzednio nasmarowany
Liczba przewodów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez wtyczki
nr EAN 5907558577907
cena brutto:
92.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda palcowa
Liczba przewodów 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 5907558527148
cena brutto:
63.00 zł
 Kup
Ciśnienie robocze [bar] 3
cena brutto:
24.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kolor wtyczki jasnoniebieski
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Gwint zewn. [mm] M 12x1,5
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Rozmiar klucza 19 mm
cena brutto:
32.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kolor wtyczki jasny niebieski
Kształt obudowy wtyczki owalny
Gwint zewn. [mm] M 12x1,5
Rozmiar klucza 19 mm
dla numeru OE 12566778
dla numeru OE 1338.F9
dla numeru OE 500382599
dla numeru OE 50 10 412 450
cena brutto:
50.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Kolor czarny
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Głębokość zabudowy [mm] 24
cena brutto:
214.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez wtyczki
nr EAN 087295931110
cena brutto:
100.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,08
Tryb pracy elektryczny
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 3
ID wykonania wtyczki 2-polig
Wymiar gwintu M12x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Kolor obudowy czarny
Ciężar [kg] 0,03209
nr EAN 4046001300851
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.