Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » system tworzenia mieszanki paliwowej Mitsubishi LANCER III (C1_A, C6_A) » tworzenie mieszanki Mitsubishi LANCER III (C1_A, C6_A) » sonda Mitsubishi LANCER III (C1_A, C6_A)

sonda do MITSUBISHI LANCER III (C1_A, C6_A)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI LANCER III (C1_A, C6_A):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Liczba przewodów 3
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 3165143342299
Jakość OE
Wymiar gwintu M18x1.5
Długość przewodu [mm] 750
Ilość biegunów 4
Masa [g] 103
nr EAN 8717613018408
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,03
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379053759
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,03
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379053766
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379059324
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510054857
Ilość biegunów 3
Od ciśnienia [Pa] 20000
Do ciśnienia [Pa] 100000
nr EAN 8435050632741
Ilość biegunów 2
Wymiar gwintu M14x1,5
nr EAN 8435050604144
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 2055
Opór [Ohm] 327
Ilość połączeń 2
Kolor obudowy niebieski
Wymiar gwintu M12x1,5
Ilość biegunów 2
Rozmiar klucza 19
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Zakres temperatury [°C] 25
Zakres temperatury [°C] 80
nr EAN 4082300290813
cena brutto:
40.00 zł
 Kup
Ciśnienie od [kPa] 17
ciśnienie do [kPa] 105
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 5907558580365
cena brutto:
94.00 zł
 Kup
Sonda lambda Gwint uprzednio nasmarowany
Liczba przewodów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez wtyczki
nr EAN 5907558577907
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ciśnienie od [kPa] 17
ciśnienie do [kPa] 105
Liczba otworów do mocowania 3
Ciśnienie [bar] od 0,1
Ciśnienie [bar] do 2,86
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074294406
cena brutto:
227.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez wtyczki
nr EAN 087295931110
cena brutto:
77.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048081261
cena brutto:
60.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048063830
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
Sonda lambda Sonda regulacyjna
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 5902048023346
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048925923
cena brutto:
86.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048907042
cena brutto:
99.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda lambda
nr EAN 5902048897282
cena brutto:
106.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,08
Tryb pracy elektryczny
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 3
cena brutto:
113.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,14
Tryb pracy elektryczny
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 4
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,05
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
cena brutto:
137.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 890
Ciężar [kg] 0,17
Opór [Ohm] 3,5
Tryb pracy elektryczny
Liczba przewodów 3
Długość [mm] 76,5
Szerokość [mm] 65
Wysokość [mm] 30
Ciężar [kg] 0,03
Kolor czarny
Ilość biegunów 3
Ciężar [kg] 0,0614
nr EAN 4062375047147
Wyświetlanie od 1 do 25 (z 25 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.