nr EAN | 4047024506435 |
nr EAN | 4047024439016 |
Liczba przewodów | 5 |
Długość całkowita [mm] | 415 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
nr EAN | 4047025294430 |
nr EAN | 5012759976104 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379058549 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379060856 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379551262 |
nr EAN | 8012510080641 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
nr EAN | 8012510026625 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 8012510041079 |
nr EAN | 8012510045404 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 17 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
nr EAN | 8012510035979 |
Do ciśnienia [Pa] | 94000 |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 8435050638040 |
Wymiar gwintu | M 12x1.5 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | brązowy |
nr EAN | 8435050644713 |
Sposób montażu | wciśnięty |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Kolor | czarny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300290851 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300688764 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 4082300802894 |
nr EAN | 8001063950457 |
nr EAN | 8050947025736 |
Ilość połączeń | 3 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
dla numeru OE | 059 906 051 A |
nr EAN | 5901619593790 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
nr EAN | 5902659783738 |
Sposób montażu | przykręcany |
nr EAN | 5903364311407 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,008 |
nr EAN | 5903766317199 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,01 |
nr EAN | 5903766317205 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 4040074247983 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Ciśnienie [bar] od | 0,49 |
Ciśnienie [bar] do | 4 |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 4040074299807 |
Ciężar netto [g] | 20 |
nr EAN | 5902048080660 |
Ciężar netto [g] | 25 |
nr EAN | 5902048059901 |
Ciężar netto [g] | 30 |
nr EAN | 5902048910738 |
Ciężar netto [g] | 30 |
nr EAN | 5902048059987 |
Techniczny numer informacyjny | PI 2028 |
nr EAN | 4028977940842 |
Średnica [mm] | 26 |
Ilość biegunów | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Projekt resora | Sprężyna zabezpieczająca |
Długość [mm] | 20 |
Kolor obudowy | niebieski |
Wysokość [mm] | 57 |
Ciężar [kg] | 0,02 |
Kolor | szary |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 4046001272837 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025