Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » system tworzenia mieszanki paliwowej Renault MASTER I Furgon (T__) » tworzenie mieszanki Renault MASTER I Furgon (T__) » sonda Renault MASTER I Furgon (T__)

sonda do RENAULT MASTER I Furgon (T__)

wybierz typ samochodu RENAULT MASTER I Furgon (T__):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Liczba przewodów 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 3165143342336
cena brutto:
173.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda palcowa
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 5012759250549
Ilość podłączonych styków 3
Tryb pracy mechaniczne
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN 5012759504987
Jakość OE
Wymiar gwintu M18x1.5
Długość przewodu [mm] 750
Ilość biegunów 4
Masa [g] 100
nr EAN 8717613018415
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,03
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379053759
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,03
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379053766
Ilość biegunów 3
Od ciśnienia [Pa] 20000
Do ciśnienia [Pa] 100000
nr EAN 8435050632741
Moment dokręcenia do [Nm] 22
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
Oznaczenie koloru niebieski
nr EAN 8001063909608
cena brutto:
40.00 zł
 Kup
Ciśnienie od [kPa] 17
ciśnienie do [kPa] 105
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 5907558580365
cena brutto:
89.00 zł
 Kup
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 5907558527155
Ilość biegunów 2
Kolor wtyczki zielony
Oznaczenie koloru fioletowy
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Gwint zewn. [mm] M 12x1,5
Rozmiar klucza 19
dla numeru OE 9564949380
dla numeru OE 1920.C4
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ciśnienie od [kPa] 17
ciśnienie do [kPa] 105
Liczba otworów do mocowania 3
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Liczba otworów do mocowania 2
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
dla numeru OE 9625114880
dla numeru OE 1920.0F
Ciśnienie [bar] od 0,1
Ciśnienie [bar] do 2,86
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074294406
cena brutto:
190.99 zł
 Kup
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez wtyczki
nr EAN 087295913581
cena brutto:
143.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 1210
Ciężar [kg] 0,15
Tryb pracy elektryczny
Liczba przewodów 4
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,04
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,05
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
cena brutto:
159.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 1300
Ciężar [kg] 0,20
Opór [Ohm] 6
Tryb pracy elektryczny
Liczba przewodów 4
Średnica [mm] 12
Ciężar [kg] 0,03
nr EAN 3276422556037
Długość [mm] 76,5
Szerokość [mm] 65
Wysokość [mm] 30
Ciężar [kg] 0,03
Kolor czarny
Ilość biegunów 3
Ciężar [kg] 0,0614
nr EAN 4062375047147
Wyświetlanie od 1 do 22 (z 22 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.