Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
nr EAN | 8012510080542 |
nr EAN | 4251475103444 |
nr EAN | 4251475107190 |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165143342343 |
nr EAN | 3165143100165 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza | |
nr EAN | 4047026453393 |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759388242 |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759388389 |
Długość przewodu [mm] | 190 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759494066 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
Ilość podłączonych styków | 4 | |
nr EAN | 5012759523698 |
Długość przewodu [mm] | 670 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759963593 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 750 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 103 | |
nr EAN | 8717613018408 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 750 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 95 | |
nr EAN | 8717613018422 |
Jakość | OE | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość biegunów | 4 | |
nr EAN | 8717613026045 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 775 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 119 | |
nr EAN | 8717613027998 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 1055 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 129 | |
nr EAN | 8717613028223 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
nr EAN | 8012510080542 |
Długość [mm] | 700 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77004 | |
nr EAN | 8435050619582 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Długość [mm] | 1100 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77004 | |
nr EAN | 8435050619261 |
Długość [mm] | 149 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,09 | |
dla numeru OE | 06A 905 161 B | |
nr EAN | 4027816370277 |
Długość [mm] | 105 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 75,0 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Ciężar [kg] | 0,29 | |
nr EAN | 4054224016367 |
Sposób montażu | wciśnięty | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Kolor | zielony | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300186611 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość połączeń | 4 | |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 75 | |
nr EAN | 4082300160796 |
Ilość biegunów | 3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z klamrą | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | w razie potrzeby dopasować wspornik | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300260953 |
nr EAN | 4044079050302 |
dla numeru artykułu | 550235 | |
Ciężar [kg] | 0,095 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 5901779818825 |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 8001063508382 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Oznaczenie koloru | zielony | |
nr EAN | 8001063751313 |
Ilość przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 1080 | |
Opór [Ohm] | 6 | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 1080 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 8001063670171 |
Ilość przewodów | 4 | |
Opór [Ohm] | 3,5 | |
Długość [mm] | 720 | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 720 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 8001063973180 |
Ilość biegunów | 4 | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Średnica obudowy [mm] | 20 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 25,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 8,5 | |
nr EAN | 5907558548501 |
Długość [mm] | 149 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 5907558558180 |
nr EAN | 5907558562293 |
Sonda lambda | Sonda lambda | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5907558527162 |
Długość przewodu [mm] | 190 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5902659705174 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 526 | |
nr EAN | 5902659782694 |
Ilość biegunów | 4 | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Średnica obudowy [mm] | 20 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 25,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 8,5 | |
dla numeru OE | 078 919 501 C |
dla numeru OE | 06A906461B | |
Ilość biegunów | 4 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Punkt włączania [°C] | -40 | |
Punkt włączania [°C] | 150 | |
Wymiar gwintu | -- | |
Rozmiar klucza | -- | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego | |
Kolor | zielony | |
Ilość biegunów | 4 | |
nr EAN | 4040074335406 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074471388 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Punkt włączania [°C] | -40 | |
Punkt włączania [°C] | 150 | |
Średnica [mm] | 20 | |
Wymiar gwintu | -- | |
Rozmiar klucza | -- | |
Kolor | czarny | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4040074346822 |
Dolot - Ø [mm] | 84 | |
Wylot - Ø [mm] | 75 | |
Długość [mm] | 105 | |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza | |
nr EAN | 4010326932363 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
nr EAN | 4010326813068 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 1326 | |
nr EAN | 087295970072 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 1055 | |
nr EAN | 087295973035 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 700 | |
nr EAN | 4028977709821 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 1100 | |
nr EAN | 4028977709845 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,25 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 1175 | |
Ciężar [kg] | 0,13 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Liczba przewodów | 4 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,14 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025