zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza | |
nr EAN | 4047024273337 |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość całkowita [mm] | 400 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | |
nr EAN | 4047024883802 |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia | |
nr EAN | 4047024226593 |
Ilość podłączonych styków | 4 | |
nr EAN | 5012759536261 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
Ilość podłączonych styków | 5 | |
nr EAN | 5012759981023 |
nr EAN | 5012759987506 |
nr EAN | 5012759981061 |
Długość [mm] | 96 | |
Dolot - Ø [mm] | 70 | |
Wylot - Ø [mm] | 70 | |
nr EAN | 8012510026847 |
Ciśnienie od [kPa] | 18,2 | |
ciśnienie do [kPa] | 300,2 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 8012510034095 |
Wymiar gwintu | 3/8 GAS | |
Rozmiar klucza | 19 | |
nr EAN | 8012510034804 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
nr EAN | 8435050638286 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość połączeń | 5 | |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 | |
nr EAN | 4082300474084 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | |
Ilość biegunów | 6 | |
Długość przewodu [mm] | 800 | |
nr EAN | 4082300652161 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | |
Ilość biegunów | 6 | |
Długość przewodu [mm] | 400 | |
nr EAN | 4082300652178 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 4 | |
nr EAN | 4082300802948 |
nr EAN | 4029416325329 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079351218 |
dla numeru artykułu | 558205 | |
Ilość połączeń | 5 | |
nr EAN | 5901779827803 |
nr EAN | 8001063813271 |
nr EAN | 8001063752563 |
Grubość [mm] | 51,0 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,020 | |
nr EAN | 5902659724649 |
Ciśnienie od [kPa] | 18,2 | |
ciśnienie do [kPa] | 300,2 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 5903364311384 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość [mm] | 800 | |
nr EAN | 5903364314866 |
Ilość połączeń | 3 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,050 | |
nr EAN | 5902659724656 |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
dla numeru OE | 7406110001 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Specyfikacja | 2x NTC | |
Wymiar gwintu | 3/8"x18 NPTF | |
Rozmiar klucza | 19 mm | |
dla numeru OE | 39220 38030 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
dla numeru OE | 35170 26900 |
Ilość biegunów | 3 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 25,0 | |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 950,0 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza | |
nr EAN | 4010326971157 |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość [mm] | 800 | |
nr EAN | 4010326903929 |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość [mm] | 400 | |
nr EAN | 4010326917803 |
Ilość połączeń | 3 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Napięcie [V] | 12 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
nr EAN | 5902048093950 |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Ciężar netto [g] | 270 | |
nr EAN | 5902048093479 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048081933 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048081940 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048081261 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048063830 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5902048023346 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Ciężar netto [g] | 105 | |
nr EAN | 5902048923950 |
Ciężar netto [g] | 115 | |
nr EAN | 5902048897251 |
Ciężar netto [g] | 120 | |
nr EAN | 5902048926067 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048063991 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048923486 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048897275 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048925923 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048907042 |
Sonda lambda | Sonda lambda | |
nr EAN | 5902048897282 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Ciężar netto [g] | 185 | |
nr EAN | 5902048064059 |
Tryb pracy | elektryczny | |
Napięcie [V] | 12 | |
nr EAN | 4028977881510 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025