Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » system tworzenia mieszanki paliwowej Renault RAFALE Coupe (DGM_) » tworzenie mieszanki Renault RAFALE Coupe (DGM_) » sonda Renault RAFALE Coupe (DGM_)

sonda do RENAULT RAFALE Coupe (DGM_)

wybierz typ samochodu RENAULT RAFALE Coupe (DGM_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
nr EAN 3165143591529
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047026449310
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759512609
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379068241
cena brutto:
170.99 zł
 Kup
Gwintowana złączka M18x1.5mm
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379156610
Długość przewodu [mm] 620
Głębokość zabudowy [mm] 54
Gwintowana złączka M14x1,5
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379131860
Długość [mm] 96
Dolot - Ø [mm] 70
Wylot - Ø [mm] 70
nr EAN 8012510026854
Długość [mm] 55
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,03
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE 96440319
nr EAN 4054224035474
Sposób montażu Nasadka rurowa
Ilość połączeń 4
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 70
nr EAN 4082300461169
dla numeru artykułu 558066
Ilość połączeń 4
nr EAN 5901779827780
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063949932
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063911885
Status produktu: Normalny
nr EAN 5907558564358
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
dla numeru OE 96440319
Ciężar netto [g] 30
nr EAN 5902048902856
Rodzaj korpusu z obudową
Ciężar netto [g] 158
nr EAN 5902048057693
cena brutto:
174.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048081933
cena brutto:
85.01 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048081940
cena brutto:
97.99 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 160
nr EAN 5902048063816
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048081261
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048063823
cena brutto:
95.01 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048063830
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 100
nr EAN 5902048023339
cena brutto:
92.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
Sonda lambda Sonda regulacyjna
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 5902048023346
cena brutto:
96.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
Ciężar netto [g] 105
nr EAN 5902048923950
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048897275
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048925923
cena brutto:
86.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048907042
cena brutto:
99.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda lambda
nr EAN 5902048897282
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
Ciężar netto [g] 185
nr EAN 5902048064059
Indeks: OYO 50E0014-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Czujnik, temperatura płynu chłodzącego
Nazwa: CZUJNIK TEMPERATURY PŁYNU CHŁODZĄCEGO
Opis: TOWAR BEZ ZWROTU ! CHEVROLET LACETTI 2.0CRDI
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4803542
Numer dostawcy: 50E0014-OYO
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,02
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,10
Tryb pracy elektryczny
Długość przewodu [mm] 595
Ograniczenia producenta BOSCH
Ilość biegunów 4
Kształt obudowy wtyczki owalny
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 108
Szerokość [mm] 125
Wysokość [mm] 108
Ciężar [kg] 0,25
nr EAN 3276422537456
Wymiar gwintu M18 x 1,5
Ilość biegunów 3
Ciężar [kg] 0,064
nr EAN 4046001885280
cena brutto:
107.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 3531650042449
Wyświetlanie od 1 do 36 (z 36 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.