Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165143342336 |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165144056461 |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 565 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
nr EAN | 3165142832449 |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 1260 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
nr EAN | 3165143173862 |
nr EAN | 3165143099148 |
nr EAN | 4047024213456 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759250549 |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759349540 |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759388051 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 5012759504970 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759514672 |
nr EAN | 5012759963197 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 750 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 103 | |
nr EAN | 8717613014905 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 400 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 113 | |
nr EAN | 8717613024157 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 1640 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 110 | |
nr EAN | 8717613024232 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 1250 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 102 | |
nr EAN | 8717613024591 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 750 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 93 | |
nr EAN | 8717613029701 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 545 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 102 | |
nr EAN | 8717613027790 |
Kolor | czarny | |
Głębokość zabudowy [mm] | 18,3 | |
Ciężar [kg] | 0,046 | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 8053379053094 |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379053759 |
Ciężar [kg] | 0,022 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379054442 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
nr EAN | 8012510056547 |
Wymiar gwintu | M14x1,25 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
nr EAN | 8012510095997 |
Długość [mm] | 1300 | |
Techniczny numer informacyjny | Zr Planar | |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 | |
nr EAN | 8435050619940 |
Długość [mm] | 620 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77008 | |
nr EAN | 8435050618721 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Długość [mm] | 570 | |
Techniczny numer informacyjny | Zr Planar | |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 | |
nr EAN | 8435050620854 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | zielony | |
Kolor pierścienia przedniego | żółty | |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 | |
Rodzaj oporu | czujnik NTC | |
nr EAN | 8435050604045 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | brązowy | |
Wymiar gwintu | M 14x1,25 | |
nr EAN | 8435050621318 |
Ilość biegunów | 3 | |
Od ciśnienia [Pa] | 20000 | |
Do ciśnienia [Pa] | 100000 | |
nr EAN | 8435050632161 |
Długość przewodu [mm] | 250 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kolor obudowy | zielony | |
nr EAN | 8435050632543 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | czarny | |
nr EAN | 8435050632628 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Od ciśnienia [Pa] | 20000 | |
Do ciśnienia [Pa] | 105000 | |
Napięcie znamionowe [V] | 5 | |
nr EAN | 4082300215991 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | |
Oznaczenie koloru | czarny | |
Wymiar gwintu | M14x1,25 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300252767 |
Ilość połączeń | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 470 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 4082300634709 |
Ilość biegunów | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 530 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 4082300758344 |
Liczba przewodów | 4 | |
Ilość przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 570 | |
Opór [Ohm] | 9 | |
Długość przewodu [mm] | 570 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 8001063970097 |
nr EAN | 8001063746999 |
nr EAN | 8001063933511 |
Tryb pracy | pneumatyczny | |
Techniczny numer informacyjny | SI 1013-11 | |
nr EAN | 5907558565560 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
nr EAN | 5907558580402 |
Kolor | czarny | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 5907558580419 |
Wymiar gwintu | M14x1,25 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
nr EAN | 5907558580778 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5907558527155 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5907558562477 |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 1260 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Kolor wtyczki | zielony | |
Oznaczenie koloru | żółty | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 mm | |
dla numeru OE | 9613147080 | |
dla numeru OE | 1920.K9 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Ciśnienie od [kPa] | 20 | |
ciśnienie do [kPa] | 100 | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
dla numeru OE | 1920.9H | |
dla numeru OE | 9618261580 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Średnica otworu flanszy [mm] | 8 | |
dla numeru OE | 5946 21 | |
dla numeru OE | 004 153 90 28 | |
dla numeru OE | 89615 05010 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
dla numeru OE | 5946 23 | |
dla numeru OE | 55353316 | |
dla numeru OE | 003 153 89 28 | |
dla numeru OE | 6235703 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023