Długość całkowita [mm] | 550 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 4251475104458 |
nr EAN | 4251475115263 |
nr EAN | 4047023122360 |
nr EAN | 4047024400955 |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 590 | |
nr EAN | 4047025662291 |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 780 | |
nr EAN | 4047025640558 |
nr EAN | 4047026511284 |
Ilość podłączonych styków | 4 | |
nr EAN | 5012759514733 |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
nr EAN | 5012759963210 |
Ilość połączeń | 4 | |
nr EAN | 8053379562381 |
Ciśnienie od [kPa] | 10 | |
ciśnienie do [kPa] | 117 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,405 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 8012510008126 |
nr EAN | 8012510035894 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 8435050654569 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,48 | |
dla numeru OE | 030 905 377 C | |
nr EAN | 4027816271529 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 20 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
nr EAN | 4082300290790 |
Liczba otworów do mocowania | 3 | |
Ilość połączeń | 6 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | |
nr EAN | 4082300651492 |
Liczba otworów do mocowania | 3 | |
Ilość połączeń | 6 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | |
nr EAN | 4082300652987 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 4 | |
nr EAN | 4082300802931 |
nr EAN | 8001063796215 |
nr EAN | 8001063955797 |
Sposób montażu | przykręcany | |
nr EAN | 5907558580594 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,48 | |
nr EAN | 5907558582338 |
Ilość biegunów | 4 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza | |
Ciśnienie od [kPa] | 10 | |
ciśnienie do [kPa] | 117 | |
dla numeru OE | 03C 906 051 F |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
dla numeru OE | 04C 907 601 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074247082 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Ciężar netto [g] | 60 | |
nr EAN | 5902048925381 |
Ilość połączeń | 4 | |
Ciężar [kg] | 0,235 | |
dla numeru OE | 03C 906 051 F | |
nr EAN | 4044688450791 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
dla numeru OE | 04C 907 601K | |
dla numeru OE | 958 907 601 00 |
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem | |
Ciężar [kg] | 0,439 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Długość przewodu [mm] | 700 | |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 | |
Kolor wtyczki | czarny | |
dla numeru OE | 04C 906 262 Q | |
Długość [mm] | 800 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Liczba przewodów | 4 | |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | |
nr EAN | 4046001856532 |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 10 | |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 115 | |
Zakres pomiarowy od [V] | 0,4 | |
Zakres pomiarowy do [V] | 4,65 | |
Ilość połączeń | 4 | |
nr EAN | 3531650040919 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024