Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Suzuki » system tworzenia mieszanki paliwowej Suzuki KIZASHI (FR) » tworzenie mieszanki Suzuki KIZASHI (FR) » sonda Suzuki KIZASHI (FR)

sonda do SUZUKI KIZASHI (FR)

wybierz typ samochodu SUZUKI KIZASHI (FR):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
358.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 5
Długość całkowita [mm] 510
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 250000
nr EAN 4047023781512
nr EAN 3165143966785
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Strona wysokiego ciśnienia
System tworzenia mieszanki paliwowej Wtrysk bezpośredni
nr EAN 4047025113069
cena brutto:
134.00 zł
 Kup
nr EAN 4047024883918
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
nr EAN 4047024885417
cena brutto:
350.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 5
Długość całkowita [mm] 510
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 250000
nr EAN 4047026040883
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759981030
nr EAN 5012759557693
nr EAN 5012759558447
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
Odpowiada części oryginalnej w kolorze szary
nr EAN 8012510064955
Ciśnienie od [kPa] 22
ciśnienie do [kPa] 305
Napięcie wyjściowe od [V] 0,41
Napięcie wyjściowe do [V] 4,735
nr EAN 8012510022597
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez elementów przyłączeniowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez króćca przyłączeniowego
Ciśnienie od [kPa] 1,5
ciśnienie do [kPa] 75,4
Napięcie wyjściowe od [V] 0,5
Napięcie wyjściowe do [V] 4,5
nr EAN 8012510042823
średnica zewnętrzna [mm] 15,0
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,024
dla numeru OE 8658726
nr EAN 4054224761205
Sposób montażu Nasadka rurowa
Ilość połączeń 4
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 80
dla numeru OE 3 067 799 9
dla numeru OE 3 133 152 5
nr EAN 4082300461176
cena brutto:
153.00 zł
 Kup
Zakres pomiarowy od [kPa] 22
Zakres pomiarowy do [kPa] 305
Zakres pomiarowy od [V] 0,410
Zakres pomiarowy do [V] 4,735
Ilość połączeń 4
nr EAN 4082300619157
Sposób montażu wciśnięty
Ilość biegunów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z materiałem mocującym
nr EAN 4082300688726
Sposób montażu przykręcany
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 440
nr EAN 4082300758306
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24,2
nr EAN 5903364311162
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 410
Rodzaj czujnika czujnik PTC
nr EAN 4040074234549
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 430
Rodzaj czujnika czujnik PTC
nr EAN 4040074235393
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
Kolor zielony
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074287132
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074282724
Napięcie robocze [V] 12
Ciśnienie [bar] od 0,27
Ciśnienie [bar] do 2,9
Ilość biegunów 4
nr EAN 4040074300015
Ciężar netto [g] 62
nr EAN 5902048916600
cena brutto:
140.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048923486
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Ilość połączeń 2
Długość przewodu [mm] 486
Wymiar gwintu M14 x 1,5 mm
nr EAN 4028977911873
Techniczny numer informacyjny PI 2028
nr EAN 4028977941030
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,08
Tryb pracy elektryczny
Długość przewodu [mm] 385
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,10
Tryb pracy elektryczny
Długość przewodu [mm] 370
Ilość biegunów 2
Układ wydechowy przed filtrem cząstek stałych
nr EAN 4103590682215
Wyświetlanie od 1 do 32 (z 32 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.