
| nr EAN | 4047024356979 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 510 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047023781512 |

| nr EAN | 3165143966785 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni |
| nr EAN | 4047025113069 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047024885417 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 510 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047026040883 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759981030 |

| nr EAN | 5012759557693 |

| nr EAN | 5012759558447 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| nr EAN | 8012510064955 |

| Ciśnienie od [kPa] | 22 |
| ciśnienie do [kPa] | 305 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,41 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,735 |
| nr EAN | 8012510022597 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
| Ciśnienie od [kPa] | 1,5 |
| ciśnienie do [kPa] | 75,4 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,5 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,5 |
| nr EAN | 8012510042823 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 15,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,024 |
| dla numeru OE | 8658726 |
| nr EAN | 4054224761205 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 80 |
| dla numeru OE | 3 067 799 9 |
| dla numeru OE | 3 133 152 5 |
| nr EAN | 4082300461176 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 22 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 305 |
| Zakres pomiarowy od [V] | 0,410 |
| Zakres pomiarowy do [V] | 4,735 |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 4082300619157 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
| nr EAN | 4082300688726 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 440 |
| nr EAN | 4082300758306 |

| nr EAN | 8001063998626 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,2 |
| nr EAN | 5903364311162 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 410 |
| Rodzaj czujnika | czujnik PTC |
| nr EAN | 4040074234549 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 430 |
| Rodzaj czujnika | czujnik PTC |
| nr EAN | 4040074235393 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kolor | zielony |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074287132 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074282724 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,27 |
| Ciśnienie [bar] do | 2,9 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074300015 |

| Ciężar netto [g] | 62 |
| nr EAN | 5902048916600 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048923486 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 486 |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,5 mm |
| nr EAN | 4028977911873 |

| Techniczny numer informacyjny | PI 2028 |
| nr EAN | 4028977941030 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość przewodu [mm] | 385 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,10 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość przewodu [mm] | 370 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Układ wydechowy | przed filtrem cząstek stałych |
| nr EAN | 4103590682215 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025