Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 3165143342329 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 1010 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
nr EAN | 3165142923192 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 1010 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
nr EAN | 3165142291505 |
nr EAN | 3165142577890 |
Sonda lambda | Sonda palcowa |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759387313 |
Sonda lambda | Sonda palcowa |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759387504 |
Sonda lambda | Sonda palcowa |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759387511 |
nr EAN | 5012759969175 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
nr EAN | 5012759963234 |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 103 |
nr EAN | 8717613018385 |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 990 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 131 |
nr EAN | 8717613027851 |
Ciężar [kg] | 0,020 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8053379055326 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | niebieski |
Średnica zabudowy [mm] | 20 |
nr EAN | 8435050604359 |
Ilość biegunów | 4 |
Kolor obudowy | czarny |
Średnica zabudowy [mm] | 20 |
nr EAN | 8435050604366 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Długość [mm] | 1100 |
Ilość biegunów | 4 |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77004 |
nr EAN | 8435050619261 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Długość [mm] | 1050 |
Ilość biegunów | 4 |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77004 |
nr EAN | 8435050618646 |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | czarny |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
nr EAN | 8435050604083 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | czarny |
nr EAN | 8435050632345 |
Ilość połączeń | 4 |
Ciężar [kg] | 0,02 |
dla numeru OE | 036 906 051 |
nr EAN | 4027816366232 |
Sposób montażu | wciśnięty |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 4 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | żółty |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Kolor | czarny |
Oznaczenie koloru | niebieski |
Oznaczenie koloru | żółty |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300144611 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Ilość połączeń | 6 |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
nr EAN | 4082300651492 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Ilość połączeń | 6 |
Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
nr EAN | 4082300652987 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 4082300802993 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Napięcie [V] | 12 |
Oznaczenie koloru | niebieski |
nr EAN | 8001063904689 |
Opór [Ohm] | 2,1 |
Długość [mm] | 1020 |
Liczba przewodów | 4 |
Ilość przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 1020 |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 8001063958248 |
nr EAN | 8001063746999 |
nr EAN | 8001063748030 |
Ciśnienie od [kPa] | 15 |
ciśnienie do [kPa] | 120 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 5907558564082 |
średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
Ilość połączeń | 4 |
Kolor | czarny |
Oznaczenie koloru | niebieski |
Ciężar [kg] | 0,023 |
nr EAN | 5907558548198 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,045 |
nr EAN | 5907558582277 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 1010 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
nr EAN | 5907558577976 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor wtyczki | czarny |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
dla numeru OE | 13 62 1 711 371 |
dla numeru OE | 046 905 379 |
dla numeru OE | 37880-P5T-G00 |
dla numeru OE | 1430.80 |
dla numeru OE | 504366815 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Punkt włączania [°C] | -40 |
Punkt włączania [°C] | 150 |
Średnica [mm] | 20 |
Wymiar gwintu | -- |
Rozmiar klucza | -- |
Kolor | niebieski |
Kolor | czarny |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 4040074345382 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 985 |
nr EAN | 087295972540 |
Liczba przewodów | 4 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
nr EAN | 087295119525 |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 20,0 |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 115,0 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
nr EAN | 4010326928991 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 995 |
nr EAN | 087295932032 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 1430 |
nr EAN | 087295953341 |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 1175 |
Ciężar [kg] | 0,13 |
Tryb pracy | elektryczny |
Liczba przewodów | 4 |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 985 |
Ciężar [kg] | 0,13 |
Tryb pracy | elektryczny |
Liczba przewodów | 4 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,04 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,04 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,03 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 1440 |
Ciężar [kg] | 0,22 |
Opór [Ohm] | 2,1 |
Tryb pracy | elektryczny |
Sonda lambda | Sonda lambda |
Liczba przewodów | 4 |
Ilość biegunów | 4 |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Ilość biegunów | 4 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Smarowanie | ze smarowaniem smarem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z plastikową podstawą |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze złączem przewodów |
Długość całkowita [mm] | 1770 |
Rozmiar klucza | 22 |
Wymiar gwintu | M 18 |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Długość przewodu [mm] | 1740 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurową osłoną termiczną |
Zestaw pełny | |
Sonda lambda | ogrzewana |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Długość [mm] | 37 |
Ciężar [kg] | 0,02 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
dla numeru OE | 025 906 041 A |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Oznaczenie koloru | niebieski |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4046001285806 |
Średnica [mm] | 25 |
Długość [mm] | 42 |
Ciężar [kg] | 0,03 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
dla numeru OE | 6U0 919 501 B |
Oznaczenie koloru | niebieski |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 4046001285820 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025