Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » system tworzenia mieszanki paliwowej Volkswagen DELIVERY » tworzenie mieszanki Volkswagen DELIVERY » sonda Volkswagen DELIVERY

sonda do VOLKSWAGEN DELIVERY

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN DELIVERY:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
System tworzenia mieszanki paliwowej Common Rail (CR)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Strona wysokiego ciśnienia
nr EAN 4047025027960
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759376836
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 6
nr EAN 5012759505236
Gwintowana złączka M12x1.5
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379140237
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379153848
cena brutto:
129.00 zł
 Kup
Gwintowana złączka M12x1.5
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379156962
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,23
Materiał PBT (polibutylentereftalat)
Ilość połączeń 6
Dolot - Ø [mm] 60
Wylot - Ø [mm] 60
nr EAN 8053379914968
Długość czujnika pomiarowego [mm] 63,1
nr EAN 8012510026526
Ilość biegunów 3
Kolor obudowy czarny
nr EAN 8435050622568
cena brutto:
33.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy zielony
Średnica zabudowy [mm] 20
nr EAN 8435050620885
cena brutto:
81.00 zł
 Kup
Długość przewodu [mm] 180
Kolor obudowy szary
Ilość biegunów 2
Napięcie [V] 12
nr EAN 8435050618196
Długość [mm] 70
średnica zewnętrzna [mm] 12,0
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,02
dla numeru OE 1920.EJ
nr EAN 4027816311973
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 27
Ilość połączeń 3
Moment dokręcenia [Nm] 45
Ciężar [kg] 0,042
dla numeru OE 1920.GW
nr EAN 4027816451778
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 27
Ilość połączeń 3
Moment dokręcenia [Nm] 45
Ciężar [kg] 0,043
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE 1920.GW S1
nr EAN 4027816451877
Ilość połączeń 3
Odpowiada części oryginalnej w kolorze szary
Oznaczenie koloru niebieski
nr EAN 4082300243635
Sposób montażu przykręcany
Ilość połączeń 6
nr EAN 4082300235951
cena brutto:
34.00 zł
 Kup
Sposób montażu wciśnięty
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 2
Średnica 1 [mm] 25,4
Odpowiada części oryginalnej w kolorze zielony
Rodzaj korpusu obudowa z tworzywa sztucznego
Długość 1 [mm] 53
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300289923
cena brutto:
49.00 zł
 Kup
Numer seryjny K8805911
nr EAN 5901159270465
Numer seryjny K8805946
nr EAN 5901159270526
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063507927
Ilość połączeń 2
Kolor zielony
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 5907558548228
nr EAN 5907558595185
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 27
Ilość połączeń 3
Moment dokręcenia [Nm] 45
Ciężar [kg] 0,043
nr EAN 5902659783356
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniami
Kształt obudowy wtyczki owalny
nr EAN 5902659783349
cena brutto:
80.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Kolor wtyczki jasnoszary
Liczba otworów do mocowania 1
Długość przewodu [mm] 160
Średnica obudowy [mm] 12
Sposób montażu wciskany
Ilość połączeń 6
dla numeru artykułu 86121
cena brutto:
178.01 zł
 Kup
dla numeru OE 9658227880
System tworzenia mieszanki paliwowej Common Rail (CR)
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074281178
Dolot - Ø [mm] 60
Wylot - Ø [mm] 60
Długość [mm] 96
Rodzaj korpusu z obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
nr EAN 4010326940344
Rodzaj korpusu z obudową
Ciężar netto [g] 150
nr EAN 5902048057419
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniami
Techniczny numer informacyjny PI 2004
nr EAN 4028977937071
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,24
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj korpusu z obudową
Długość [mm] 70
średnica zewnętrzna [mm] 12,0
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 4044688311979
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 27
Ilość połączeń 3
Moment dokręcenia [Nm] 45
Ciężar [kg] 0,042
nr EAN 4044688451774
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 27
Ilość połączeń 3
Moment dokręcenia [Nm] 45
Ciężar [kg] 0,043
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4044688661197
Ilość biegunów 6
Kolor czarny
nr EAN 4103590911247
Wyświetlanie od 1 do 39 (z 39 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.