Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » system tworzenia mieszanki paliwowej Volkswagen PASSAT ALLTRACK B8 Variant (3G5, CB5) » tworzenie mieszanki Volkswagen PASSAT ALLTRACK B8 Variant (3G5, CB5) » sonda Volkswagen PASSAT ALLTRACK B8 Variant (3G5, CB5)

sonda do VOLKSWAGEN PASSAT ALLTRACK B8 Variant (3G5, CB5)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN PASSAT ALLTRACK B8 Variant (3G5, CB5):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Tylko w połączeniu z BM11054H
Tylko w połączeniu z BM11054HP
nr EAN 5052746147131
Tylko w połączeniu z BM11054H
Tylko w połączeniu z BM11054HP
nr EAN 5052746147148
nr EAN 4251475107190
cena brutto:
271.01 zł
 Kup
Liczba przewodów 5
Długość całkowita [mm] 750
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 250000
nr EAN 4047024377004
cena brutto:
376.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 5
Długość całkowita [mm] 490
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 250000
nr EAN 4047024744325
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
nr EAN 4047024404328
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
nr EAN 4047024439009
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
nr EAN 4047024438996
nr EAN 4047024506435
nr EAN 4047024379008
cena brutto:
325.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 5
Długość całkowita [mm] 660
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 250000
nr EAN 4047025383257
Długość przewodu [mm] 239
nr EAN 4047026448429
Długość przewodu [mm] 205
nr EAN 4047026448504
Długość przewodu [mm] 843
nr EAN 4047026448672
nr EAN 4047023068873
cena brutto:
76.00 zł
 Kup
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759514559
nr EAN 5012759976081
nr EAN 5012759976104
nr EAN 5012759976272
Długość przewodu [mm] 240
Ilość połączeń 2
nr EAN 5012759974940
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759981092
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 5
nr EAN 5012759981375
cena brutto:
299.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda lambda szerokopasmowa
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 5012759540459
nr EAN 5012759987520
Długość przewodu [mm] 210
Ilość połączeń 2
nr EAN 5012759989210
nr EAN 5012759557730
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379056200
Długość przewodu [mm] 250
Głębokość zabudowy [mm] 40
Gwintowana złączka M14x1.5
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379318360
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379323876
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379340873
Napięcie [V] 5
Gwintowana złączka M18x1.5
Ilość połączeń 3
Ciśnienie robocze [bar] 2000
Zalecany moment obrotowy [Nm] 120
nr EAN 8053379340880
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379056217
Głębokość zabudowy [mm] 19,5
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379158850
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379058693
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379913664
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379154272
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379913985
Długość przewodu [mm] 280
Głębokość zabudowy [mm] 55
Gwintowana złączka M14x1,5
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379127597
Głębokość zabudowy [mm] 9,5
Długość przewodu [mm] 320
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379331215
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379537600
Ilość połączeń 5
nr EAN 8053379163366
Ciśnienie od [kPa] 11
ciśnienie do [kPa] 307
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510026762
Długość przewodu [mm] 320
nr EAN 8012510026748
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510041079
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510041727
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 17
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez króćca przyłączeniowego
nr EAN 8012510035979
cena brutto:
53.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy szary
nr EAN 8435050617694
Ilość biegunów 4
Od ciśnienia [Pa] 20000
Do ciśnienia [Pa] 115000
nr EAN 8435050637258
Wyświetlanie od 1 do 50 (z 169 pozycji)
Stron:  1  2  3  4  [Następna >>] 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.