Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » silnik Volkswagen PASSAT B7 Variant (365) » mechanizm korbowy Volkswagen PASSAT B7 Variant (365) » tłok Volkswagen PASSAT B7 Variant (365) » tłok, kompletny Volkswagen PASSAT B7 Variant (365)

tłok, kompletny do VOLKSWAGEN PASSAT B7 Variant (365)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN PASSAT B7 Variant (365):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
411.00 zł
 Kup
Ø sworznie [mm] 26
Długość trzpienia [mm] 66
Numer komponentu 63501
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 63504
Numer komponentu 63507
Numer seryjny 081188
otwór Ø [mm] 81,01
Wielkość kompresji [mm] 45,8
Długość [mm] 68,8
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 13,1
Średnica wyżłobienia [mm] 50,88
Wymiar standardowy [STD] 
nr EAN 4028977691393
cena brutto:
380.00 zł
 Kup
Ø sworznie [mm] 26
Długość trzpienia [mm] 66
Numer komponentu 63502
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 63505
Numer komponentu 63508
Numer seryjny 081188
otwór Ø [mm] 81,26
Wielkość kompresji [mm] 45,8
Długość [mm] 68,8
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 13,1
Średnica wyżłobienia [mm] 50,88
Nadwymiar [mm] 0,25
nr EAN 4028977691409
cena brutto:
380.00 zł
 Kup
Ø sworznie [mm] 26
Długość trzpienia [mm] 66
Numer komponentu 63503
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 63506
Numer komponentu 63509
Numer seryjny 081188
otwór Ø [mm] 81,51
Wielkość kompresji [mm] 45,55
Długość [mm] 68,55
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 13,1
Średnica wyżłobienia [mm] 50,88
Nadwymiar [mm] 0,50
nr EAN 4028977868115
cena brutto:
365.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 81,01
Długość [mm] 69
Wielkość kompresji [mm] 45,8
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 13,1
Średnica wyżłobienia [mm] 50,8
Wysokość płomienia [mm] 12,1
Ø sworznie [mm] 26
Długość trzpienia [mm] 66
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 81 L 156
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kanałem chłodzącym
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1. R 1,75 CrK
Numer komponentu 2. M 2,0 IFU P
Numer komponentu 3. DSF 3,0 Cr
nr EAN 4009026936535
Wyświetlanie od 1 do 4 (z 4 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
tłok, kompletny

Tłok jest jednym z najważniejszych elementów składowych silnika samochodowego. Jego głównym zadaniem jest przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów, dzięki czemu samochód jest w stanie poruszać się z odpowiednią prędkością.

Tłok składa się z kilku elementów, w tym tłoczyska, które ślizga się w cylindrze, oraz pierścienia tłokowe, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika. Tłok jest też wyposażony w zawory, które umożliwiają przepływ mieszanki paliwowej i powietrza do cylindra oraz usuwają spaliny z cylindra podczas pracy silnika.

Tłok jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne i termiczne podczas pracy silnika. Dlatego też jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, takich jak aluminium lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu tłoków oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tłoków co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.

Podsumowując, tłok jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jego stanu oraz wymienianie, aby zapewnić prawidłową pracę silnika.