Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » silnik Opel CORSA E (X15) » mechanizm korbowy Opel CORSA E (X15) » tłok Opel CORSA E (X15) » tłok, kompletny Opel CORSA E (X15)

tłok, kompletny do OPEL CORSA E (X15)

wybierz typ samochodu OPEL CORSA E (X15):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
210.99 zł
 Kup
Ø sworznie [mm] 18
Długość trzpienia [mm] 53
Numer komponentu 63179
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 63182
Numer komponentu 63185
Numer seryjny 073077
otwór Ø [mm] 73,4
Wielkość kompresji [mm] 25,85
Długość [mm] 46,85
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 1,6
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 4,6
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] 2,4
Średnica wyżłobienia [mm] 52
Wymiar standardowy [STD] 
nr EAN 4028977877759
cena brutto:
210.99 zł
 Kup
Ø sworznie [mm] 18
Długość trzpienia [mm] 53
Numer komponentu 63180
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 63183
Numer komponentu 63186
Numer seryjny 073077
otwór Ø [mm] 73,65
Wielkość kompresji [mm] 25,85
Długość [mm] 46,85
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 1,6
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 4,6
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] 2,4
Średnica wyżłobienia [mm] 52
Nadwymiar [mm] 0,25
nr EAN 4028977877766
cena brutto:
256.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Wymiar standardowy [STD] 
Średnica cylindra [mm] 73,4
Długość [mm] 44
Wielkość kompresji [mm] 23,0
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 1,33
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] 1,35
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 1,25
Średnica wyżłobienia [mm] 53,5
Ø sworznie [mm] 18,0
Długość trzpienia [mm] 51,0
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 73 L 32
Numer komponentu 1. R 1,2 N
Numer komponentu 2. NM 1,2 P
Numer komponentu 3. 3S 2,0 Cr
nr EAN 4009026533987
cena brutto:
273.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 73,65
Długość [mm] 44
Wielkość kompresji [mm] 23,0
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 1,33
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] 1,35
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 1,25
Średnica wyżłobienia [mm] 53,5
Ø sworznie [mm] 18,0
Długość trzpienia [mm] 51,0
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 73 L 32
Numer komponentu 1. R 1,2 N
Numer komponentu 2. NM 1,2 P
Numer komponentu 3. 3S 2,0 Cr
nr EAN 4009026533970
cena brutto:
291.01 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 73,4
Długość [mm] 47
Wielkość kompresji [mm] 25,87
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 3,79
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] 1,82
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 1,6
Średnica wyżłobienia [mm] 52
Ø sworznie [mm] 18,0
Długość trzpienia [mm] 53,0
Rodzaj wykonania korbowodu Korbowód trapezowy
Powierzchnia utwardzany przez utlenianie anodowe
Numer seryjny 73 L 41
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez kanału chłodzącego
Numer komponentu 1. R 1,2 N
Numer komponentu 2. NM 1,2 P
Numer komponentu 3. 3S 2,0 N
nr EAN 4009026976951
Wyświetlanie od 1 do 5 (z 5 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
tłok, kompletny

Tłok jest jednym z najważniejszych elementów składowych silnika samochodowego. Jego głównym zadaniem jest przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów, dzięki czemu samochód jest w stanie poruszać się z odpowiednią prędkością.

Tłok składa się z kilku elementów, w tym tłoczyska, które ślizga się w cylindrze, oraz pierścienia tłokowe, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika. Tłok jest też wyposażony w zawory, które umożliwiają przepływ mieszanki paliwowej i powietrza do cylindra oraz usuwają spaliny z cylindra podczas pracy silnika.

Tłok jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne i termiczne podczas pracy silnika. Dlatego też jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, takich jak aluminium lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu tłoków oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tłoków co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.

Podsumowując, tłok jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jego stanu oraz wymienianie, aby zapewnić prawidłową pracę silnika.