Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Citroën » silnik Citroën JUMPER II Platforma / podwozie » mechanizm korbowy Citroën JUMPER II Platforma / podwozie » tłok Citroën JUMPER II Platforma / podwozie » tłok, kompletny Citroën JUMPER II Platforma / podwozie

tłok, kompletny do CITROËN JUMPER II Platforma / podwozie

wybierz typ samochodu CITROËN JUMPER II Platforma / podwozie:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
275.00 zł
 Kup
Ø sworznie [mm] 30
Długość trzpienia [mm] 66,85
Numer komponentu 63266
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 65891
Numer komponentu 65893
Numer seryjny 086205
otwór Ø [mm] 86
Wielkość kompresji [mm] 43,42
Długość [mm] 69,82
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 15,8
Średnica wyżłobienia [mm] 46,9
Wymiar standardowy [STD] 
nr EAN 4028977736544
cena brutto:
333.00 zł
 Kup
Ø sworznie [mm] 30
Długość trzpienia [mm] 66,85
Numer komponentu 63266
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 65891
Numer komponentu 65893
Numer seryjny 086218
otwór Ø [mm] 86
Wielkość kompresji [mm] 48,42
Długość [mm] 74,8
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 16,17
Średnica wyżłobienia [mm] 49
Wymiar standardowy [STD] 
nr EAN 4028977904639
cena brutto:
430.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 86,0
Długość [mm] 70
Wielkość kompresji [mm] 43,42
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 15,85
Średnica wyżłobienia [mm] 46,9
Wysokość płomienia [mm] 8,6
Ø sworznie [mm] 30,0
Długość trzpienia [mm] 66,85
Rodzaj wykonania korbowodu Korbowód trapezowy
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 86 L 135
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kanałem chłodzącym
Numer komponentu 1. R 2 IF CrK
Numer komponentu 2. NM 2 P
Numer komponentu 3. DSF 2 N
nr EAN 4009026880661
cena brutto:
283.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 86
Długość [mm] 75
Wielkość kompresji [mm] 48,4
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 15,85
Średnica wyżłobienia [mm] 46,9
Wysokość płomienia [mm] 8,5
Ø sworznie [mm] 30
Długość trzpienia [mm] 66,7
Rodzaj wykonania korbowodu Korbowód trapezowy
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 86 L 171
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez kanału chłodzącego
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1. R 2 IF CrK
Numer komponentu 2. NM 2 P
Numer komponentu 3. DSF 2 N
nr EAN 4057635171717
cena brutto:
283.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 86,50
Długość [mm] 75
Wielkość kompresji [mm] 48,4
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 15,85
Średnica wyżłobienia [mm] 46,9
Wysokość płomienia [mm] 8,5
Ø sworznie [mm] 30
Długość trzpienia [mm] 66,7
Rodzaj wykonania korbowodu Korbowód trapezowy
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 86 L 171
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez kanału chłodzącego
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1. R 2 IF CrK
Numer komponentu 2. NM 2 P
Numer komponentu 3. DSF 2 N
nr EAN 4057635171731
Wyświetlanie od 1 do 5 (z 5 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
tłok, kompletny

Tłok jest jednym z najważniejszych elementów składowych silnika samochodowego. Jego głównym zadaniem jest przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów, dzięki czemu samochód jest w stanie poruszać się z odpowiednią prędkością.

Tłok składa się z kilku elementów, w tym tłoczyska, które ślizga się w cylindrze, oraz pierścienia tłokowe, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika. Tłok jest też wyposażony w zawory, które umożliwiają przepływ mieszanki paliwowej i powietrza do cylindra oraz usuwają spaliny z cylindra podczas pracy silnika.

Tłok jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne i termiczne podczas pracy silnika. Dlatego też jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, takich jak aluminium lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu tłoków oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tłoków co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.

Podsumowując, tłok jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jego stanu oraz wymienianie, aby zapewnić prawidłową pracę silnika.