Szerokość [mm] | 10,0 |
Długość [mm] | 875,0 |
nr EAN | 8021787511154 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy 10A0875C DAYCO
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
12311254121, 12311268675, 12311268676, 12318602025, 123188602025
107037, 107037B, 119001020700
3009003
06893137M
068903137A, 06893137M
107037B, 108017, 60517424, 7546910, 7654167, 9990155
430174, 950350, 950355, 950360, 958305, 966904, 973547
9932100870, 9933100870, 9933100880, 9933110870, 9933110880, 9952100870, 9952110873, 9952110880
31110679004, 31110679014, 31110PE9921, 56992PE0004, 56992PEO004, 56992PR3004, 56992PR4A12
1172069000, 11720D0101, 11720D2000, 11720D2005, 11720D2005JP, 11720D2005KE, 11720D3300, 11720D3301, 11720D3310, 11720N9800, 11720R7410, 11720V5500, 11720V5501, 11720V5510, 11720V5591JP, 11720V5591KE, 11720W4405
2521121000
GCB10875, GFB10875, GFB273, UE34568
ALFA ROMEO | 107037 | |
ALFA ROMEO | 107037B | |
ALFA ROMEO | 119001020700 | |
AUDI | 06893137M | |
BEDFORD | 90088832 | |
BMW | 12311254121 | |
BMW | 12311268675 | |
BMW | 12311268676 | |
BMW | 12318602025 | |
BMW | 123188602025 | |
DAIHATSU | 9004832024 | |
FIAT | 107037B | |
FIAT | 108017 | |
FIAT | 60517424 | |
FIAT | 7546910 | |
FIAT | 7654167 | |
FIAT | 9990155 | |
FORD | 72HF8620BA | |
FORD | 83HF8C301AA | |
HONDA | 31110679004 | |
HONDA | 31110679014 | |
HONDA | 31110PE9921 | |
HONDA | 56992PE0004 | |
HONDA | 56992PEO004 | |
HONDA | 56992PR3004 | |
HONDA | 56992PR4A12 | |
JAGUAR | C36122 | |
MERCEDES-BENZ | 0009977392 | |
MERCEDES-BENZ | 0019974592 | |
MERCEDES-BENZ | 0059978392 | |
MERCEDES-BENZ | 95X875N275 | |
NISSAN | 1172069000 | |
NISSAN | 11720D0101 | |
NISSAN | 11720D2000 | |
NISSAN | 11720D2005 | |
NISSAN | 11720D2005JP | |
NISSAN | 11720D2005KE | |
NISSAN | 11720D3300 | |
NISSAN | 11720D3301 | |
NISSAN | 11720D3310 | |
NISSAN | 11720N9800 | |
NISSAN | 11720R7410 | |
NISSAN | 11720V5500 | |
NISSAN | 11720V5501 | |
NISSAN | 11720V5510 | |
NISSAN | 11720V5591JP | |
NISSAN | 11720V5591KE | |
NISSAN | 11720W4405 | |
OPEL | 3009003 | |
PORSCHE | 99919213550 | |
ROVER | GCB10875 | |
ROVER | GFB10875 | |
ROVER | GFB273 | |
ROVER | UE34568 | |
SAAB | 8339939 | |
TOYOTA | 9932100870 | |
TOYOTA | 9933100870 | |
TOYOTA | 9933100880 | |
TOYOTA | 9933110870 | |
TOYOTA | 9933110880 | |
TOYOTA | 9952100870 | |
TOYOTA | 9952110873 | |
TOYOTA | 9952110880 | |
VOLVO | 430174 | |
VOLVO | 950350 | |
VOLVO | 950355 | |
VOLVO | 950360 | |
VOLVO | 958305 | |
VOLVO | 966904 | |
VOLVO | 973547 | |
VOLKSWAGEN | 068903137A | |
VOLKSWAGEN | 06893137M | |
HYUNDAI | 2521121000 | |
VAG | 054903137D | |
VAG | 059903137 | |
VAG | 059903137B | |
VAG | 068903137B | |
VAG | 068903137L | |
VAG | 068903137M | |
VAG | 3938725 | |
VAG | 3938737 | |
VAG | J9933110870 |
Zastosowanie Pasek klinowy 10A0875C DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy 10A0875C DAYCO:
Paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one również nazywane paskami rozrządu lub paskami zębatymi.
Paski klinowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak guma lub kevlar, i są zaprojektowane tak, aby były trwałe i odporne na ścieranie. Są one również odporne na działanie oleju i innych płynów, co jest szczególnie ważne w przypadku samochodów z silnikami z zapłonem samoczynnym.
Głównym zadaniem pasków klinowych jest przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one zazwyczaj umieszczane na wałku rozrządu i przenoszą siłę na wał korbowy, który napędza koła samochodu. Paski klinowe są również często stosowane do przenoszenia siły napędowej z silnika na sprężarkę klimatyzacji, pompę wody i inne elementy układu napędowego.
Paski klinowe są bardzo ważnym elementem samochodu i ich prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pasków klinowych i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone. W przeciwnym razie mogą one ulec przedwczesnemu zużyciu lub pęknięciu, co może prowadzić do poważnych awarii silnika.
Podsumowując, paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać ich stan i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone.