Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Seat LEON SC (5F5) 1.6 TDI (2013.02-2018.08) 90km » 4PK938 dayco
wybrany samochód: 
Seat Leon Sc (5f5) 1.6 Tdi (2013.02-2018.08) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 4PK938 DAYCO

4PK938 Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

4x938

numer części:

4PK938

producent:

DAYCO

Status produktu: Normalny
Ilość żeber4
nr EAN8021787505337

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 4PK938 DAYCO

Pasek wielorowkowy (4PK938) pasuje do: FIAT PALIO, HYUNDAI LANTRA I, TERRACAN, KIA CLARUS, SHUMA, SHUMA II, SORENTO I, MITSUBISHI COLT II, ECLIPSE II, GALANT VI, GALANT VIII 1.3-3.5 01.84-
numery OEM:
FIAT      46406340
FIAT      46473645
FIAT      71739609
FIAT      7753474
FIAT      7761146
INNOCENTI      46406340
MITSUBISHI      1340A083
MITSUBISHI      MB568898
MITSUBISHI      MB958696
MITSUBISHI      MD069672
MITSUBISHI      MD186122
MITSUBISHI      MD191218
MITSUBISHI      MD326780
MITSUBISHI      MD338461
MITSUBISHI      MD568898
MITSUBISHI      MR148271
NISSAN      11950D4200
NISSAN      11950D4202
NISSAN      11950D4210
NISSAN      A1950D4200
SUZUKI      4918069G00
SUZUKI      4918086000
SUZUKI      9497000740
SUZUKI      9514160A10
TOYOTA      9008091092
TOYOTA      9936400940
TOYOTA      9936420940
TOYOTA      9936430940
TOYOTA      9936450940
TOYOTA      9936490940
HYUNDAI      2312728240
HYUNDAI      9771328240
KIA      0K71W18381
KIA      0K94115908
KIA      0K9AA15907
CHERY      85523017
CHERY      SMD326780

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 4PK938 DAYCO w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 4PK938 DAYCO:

Dariusz, Węgorzewo
2020-03-05
 5/5
Szybka dostawa części 6PK1635 odbiór w paczkomacie
Dariusz, Węgorzewo
2020-03-05
 5/5
Bez żadnych problemów, polecam
Mirosław, Otwock
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2024-02-27
 5/5
Paski Ok
Krzysztof, Łódź
2021-06-02
 5/5
super
Janusz, Oborniki Śląskie
2020-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Chęciny
2023-11-28
 1/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Puck
2020-02-23
 5/5
Wszystko już zamontowane w samochodzie przez mojego mechanika, auto śmiga jak należy
Tomasz, Warszawa
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
robert, ostrów wielkopolski
2020-11-25
 5/5
bardzo dobry
Piotr, Warszawa
2021-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Lukasz, Lędziny
2021-03-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Ząbki
2024-02-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Jasień
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rumen, Chotcza
2021-07-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Warszawa
2020-04-13
 5/5
Zawsze zakładam części producenta dayco do swojego samochodu nigdy nie było z tym problemów

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie częśći samochodowych Dayco


Dayco jest wiodącym dostawcą części zamiennych do samochodów i innych pojazdów na całym świecie. Historia firmy sięga roku 1905, kiedy to została założona w Stanach Zjednoczonych. Od tamtej pory Dayco stale rozwija swoją ofertę i rozszerza zasięg swojej działalności na cały świat. Zakres produkcji Dayco obejmuje szeroką gamę produktów, w tym pasy klinowe, napinacze pasków, uszczelki, łożyska i inne części układów mechanicznych. Te produkty są dostarczane do wielu różnych sektorów, w tym motoryzacji, przemysłu maszynowego i budowlanego.

Dayco posiada fabryki i centra dystrybucji w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby zapewnić swoim klientom niezawodne i innowacyjne produkty. Dzięki wysokiej jakości swoich produktów i usług, Dayco jest cenionym partnerem dla wielu producentów samochodów i innych przedsiębiorstw.